Background adbanner
calendar

Ponedeljak 20. Maj, 2023

aktuelno ikonica Aktuelno
SUOČAVANJE ANELI I ASMINA! Durdžić NEMA POJMA da ga Aneli NAMEŠTA? Otkrio DETALJE DOGOVORA sa PRODUKCIJOM “IŠLA SAM U ŠOK SOBU” Naša pevačica imala JEZIVU SAOBRAĆAJKU, jedva izvukla živu glavu: Ponovo morala da uči da hoda! “IZGUSTIRAO JE I OTIŠAO KOD DRUGE” Stanija brutalno urnisala Aneli, prisutni zanemeli, starleta nije mogla da se zaustavi MILJANA PRIZNALA KOLIKO PUTA JE SA ZOLOM BILA TRUDNA: Nije znala da kamere ne snimaju, Čolić ne može da dođe sebi ANELI I ASMIN NAPOKON OČI U OČI: Zakazano SUOČAVANJE nakon toliko meseci, Ahmićeva neće moći da veruje! MAJA RASKRINKALA STANISLAVA! Njihove tajne prenela Đedoviću, kamere snimile razgovor, Krofak doživeo NERVNI SLOM “SUTRA STAVLJAM TAČKU NA SVE” Šok oglašavanje Asmina Durdžića, prelomio i saopštio da je KRAJ: “Nek mi je dovedu pred noge” ERA OJDANIĆ HOSPITALIZOVAN: Pevač mora na HITNU OPERACIJU, evo u kakvom je stanju! OTKRIVENO KOG DATUMA ĆE BITI NAJVIŠE RAZVODA: Promene koje će biti iz korena, a u oktobru ŠOK OBRT! TAJNO SE OŽENIO BIVŠI RIJALITI UČESNIK! Brojne afere ga obeležile, otvorio profil na Onlyfansu, a onda se posvetio veri i povukao se! SVI DETALJI HAPŠENJA MARKA MILJKOVIĆA! Hype Paparazzo NA LICU MESTA! OVO NIKO NIJE MOGAO NI DA NASLUTI! Evo koliko je zapravo Aleksandra Prijović mlađa od Filipa, detalj koji ostavlja bez teksta ŠOK ODLUKA LUNE I MARKA NAKON HAPŠENJA?! Nisu mogli više da podnesu, prelomili, PAKUJU SE I ODLAZE? PARTIZAN – ZVEZDA Pakao u “Areni” za crveno-bele: Navijači vređali Teodosića na transparentu sa ROGOVIMA, skandirali uvrede Jelisaveti Orašanin KONAČNO OTKRIVENO! Evo s kim se zapravo Karleuša nalazi u Dubaiju: Krišom je snimili, a sada je sve jasno! (FOTO) ŠOK POTEZ! Miljana pred produkcijom otkrila ko je želeo da je DISKVALIFIKUJE, odmah promenjen kadar, učesnici zanemeli

TREĆI NAJTRAŽENIJI PROGRAMERSKI POSAO: Data scientist-a a plata je 120.000 dolara!

Objavio: RHT
21/12/2022 8:15 PM

Data science je tražena karijera za one koji vole analizu podataka, primenjenu statistiku kao i programiranje. Prema istraživanju Glassdoor-a, prosečna godišnja plata data scientist-a je 120.000 dolara i to je treće najtraženije zanimanje! Očekuje se da će zanimanje data scientist porasti za čak 22 odsto između 2020. i 2030. godine! Šta podrazumeva ovaj posao budućnosti?

Foto: Screenshot Youtube

Data science je interdisciplinarna oblast koja koristi algoritme, procedure i procese za ispitivanje velikih količina podataka u cilju otkrivanja skrivenih obrazaca, generisanja uvida (insights) i direktnog donošenja odluka. Da bi kreirali modele predviđanja, data scientist-i koriste napredne algoritme mašinskog učenja da sortiraju, organizuju i uče iz strukturiranih i nestrukturiranih podataka. Kao oblast koja se brzo razvija, s primenom u brojnim industrijama, data science nudi razne mogućnosti za posao – od analize podataka do programiranja.

Data science (DS) se  dosta preklapa s veštačkom inteligencijom (AI), samim tim što koristi metode mašinskog učenja (ML) i klasično programiranje kako bi se doneli zaključci i predikcije iz postojećih podataka. Međutim, pored ovih oblasti, data science podrazumeva dobro poznavanje biznisa, tj. oblasti iz koje se radi analiza ili pravi model, kao i procese prikupljanja podataka, vizuelizacije, komunikacije.

„You may also like…”

Od reklama na brojnim Web sajtovima do digitalnih postera na aerodromima, data science modeli su neophodni u modernom oglašavanju.

Jedan od najčešćih načina na koji se data science koristi u marketingu je kada Google pojam i algoritmi kreiraju relevantne rezultate pretrage, uključujući ciljane oglase u vezi s vašim upitom. Ova primena je razlog zašto možete videti onlajn, npr. reklamu za programe obuke o data science, dok neko drugi u istom regionu može videti reklamu za odeću.

Preduzeća mogu da ih prilagode na osnovu prethodnog ponašanja korisnika. Zbog toga digitalni oglasi imaju daleko veći CTR (click-through rate) od tradicionalnog oglašavanja. Mnoge marketinške firme su iskoristile data science da promovišu svoje ponude zasnovane na interesima korisnika i relevantnosti podataka kako bi poboljšale angažovanje kupaca. Kompanije kao što su Amazon, Twitter, Google Play, Netflix i druge takođe usvajaju ovu strategiju.

E-commerce ne može bez data science-a

Data science je snažno uticala na e-commerce, pomažući kompanijama da identifikuju svoje ciljno tržište, predvide tražnju za robom i uslugama i optimizuju formiranje cena. Obrada prirodnog jezika (natural language processing, NLP) i mehanizam za preporuke pokazali su se izuzetno korisnim kompanijama koje prodaju onlajn, jer koriste ove metode da analiziraju ponašanje kupaca i steknu uvid u potencijalne strategije rasta. Štaviše, NLP se koristi za analizu tekstova i onlajn anketa, što pomaže preduzećima da pruže kvalitetne usluge svojim klijentima.

Data science drastično menja biznis model

Data science je u centru nekih od najuticajnijih inovacija u transportu u poslednje dve decenije. Dok su autopilot vozila verovatno najupečatljiviji razvoj u svetu transporta, data science je takođe temelj za proizvodnju statistike o upotrebi goriva, analizu ponašanja vozača i praćenje performansi vozila. Kombinovanjem mašinskog učenja sa automatizacijom, proizvođači automobila mogu da kreiraju pametnija, bezbednija vozila s boljim logističkim rutama.

Istaknute taksi kompanije, kao što je Uber, koriste data science da optimizuju troškove i rute kombinovanjem različitih elemenata, kao što su ponašanje kupaca, lokacija, ekonomski podaci i logistički provajderi.

Takođe, avio-kompanije koriste data science za predviđanje kašnjenja letova, odluku koje će avione kupiti, planiranje ruta, upravljanje kašnjenjima letova i kreiranje programa lojalnosti.

Data science Bootcamp u Beogradu

U Beogradu je počeo da radi prvi Data science Bootcamp na srpskom. Za 400 sati intenzivnog rada postajete obučeni za rad u data science oblasti.

Izvor: pcpress.rs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS

HYPE TELEVIZIJA JE DOSTUPNA ZA KORISNIKE MTS IRIS TV, M:SAT TV NA POZICIJAMA 146 I 295, I BROJU 46 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE, KAO I NA APLIKACIJI ARENA CLOUD. HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE U CRNOJ GORI KORISNICIMA M:TEL KABLOVSKE MREŽE NA KANALU 173 I M:SAT NA POZICIJI 54. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE NA MREŽI M:TEL NA POZICIJI 43, KAO I IPTV NA KANALU 606.
HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIKE MTS IRIS TV NA KANALU 604, KAO I NA BROJU 702 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE KORISNICIMA M:SAT MREŽE NA POZICIJI 60.
Background adbanner