Background adbanner
calendar

Utorak 3. Decembar, 2024

aktuelno ikonica Aktuelno
“OVA GOSPOĐETINA NIKADA BOLJE NIJE IZGLEDALA” Seka Aleksić kao PRAVA BOMBA, otkrila tajnu na koju niko nije ostao imun (FOTO) NEĆETE VEROVATI KO JE SVE DOŠAO NA PROMOCIJU NOVOG BRESKVICINOG ALBUMA! Poznati se sjatili da podrže mladu pevačicu! (FOTO) DUBOK DEKOLTE I PROREZI NA KUKOVIMA! Hot stajling Rade Manojlović: Pevačica podigla noge i pokazala i više nego što je trebalo! ŠOK! (FOTO) Recept kakav do sad niste probali! Tajna je u jednom sastojku MILICA SE ČULA SA SOFIJINIM DEČKOM! Veličkovićeva RASKRINKANA, Sofija prebledela kada je saznala! NOVI KUKAVIČKI POTEZ TERZE! Izbegava susret sa Milicom, kad ju je ugledao, povukao je skandalozan potez: “DNO DNA!” OGLASIO SE VUČIĆ POVODOM NAPADA NA NOVINARKU: Pozvao sam Milicu Škorić i izvinuo joj se zbog svega što joj se dešavalo u Novom Sadu (VIDEO) BUJNE GRUDI, PRIPIJENA HALJINA I ZLATNA ZMIJA OKO VRATA! Teodora Džehverović šokirala sve vrelim stajlingom! (FOTO) DESINGERICA BRUTALNO OPLEO PO ADAMU ADAKTARU! Reper javno odgovorio samoporozvanom “Bogu obrva” nakon što je on komentarisao izgled njegovih! “IMAM SVOJE PRINCIPE, ŽIVELI SMO ZAJEDNO…” Nemanja Nikolić otkrio zašto nije došao na koncert Tanje Savić: “Svađali smo se…” MALI PEJA SVIM SILAMA UDARIO NA TRUDNU MILICU! Smatra da je Veličkovićka i dalje zaljubljena u Terzu, pa otkrio zašto je ušla da napada Sofiju Janićijević! BRESKVICIN BRAT PRVI PUT U JAVNOSTI! Bio u vezi sa Enom Čolić, šokirao priznanjima, sve oči sada uprte u njega! (FOTO) “Voleo bih da Gastoz oženi MOJU ROĐAKU Anđelu!” EKSKLUZIVNO! Vuk Đuričić RASKRINKAO rijaliti par?! (VIDEO) TOPOLČANI IMAJU PORUKU ZA ZVEZDU! TSC bez BELE ZASTAVE na Marakani! “VOJAŽ MI SE NIJE JAVIO!” Breskvica javno progovorila o bivšem dečku, pa šokirala sve izjavom: “Laju kuje…” BRESKVICA U PROVIDNOJ HALJINI! Pevačica došla na promociju u crnoj čipkanoj haljini ispod koje se providi donji veš – SVE SE VIDI! OVAKVU JE JOŠ NISMO VIDELI! (FOTO)

TEMA NEDELJE: KULTURA JAVNOG MEDIJSKOG NASTUPA

Objavio: RHT
27/05/2022 10:30 AM

Često ljudi pomisle da javni nastup podrazumeva samo govorenje pred velikim auditorijumom ili pred kamerama. Međutim, javnost je svuda oko nas. Prezentovanje nečega, kao vid komunikacije sa slušaocima u današnje vreme postalo je jedan od ključnih elemenata uspeha. Svako medijsko prezentovanje ili predstavljanje nečega velikom ili malom auditorijumu putem medija, nosi nešto novo i drugačije, te je jako bitno privući pažnju upravo tih gledalaca i slušalaca, i naravno na kraju postići i ono najvažnije, a to je održavanje pažnje auditorijuma kome se nešto upućuje. Auditorijum kod medijskog prezentera koji kao glavna figura prezentuje nešto, uvek traži grešku, te je jako bitno da prezenter ili voditelj na televiziji koji saopštava ili najavljuje, bude dobro pripremljen i da poznaje tematiku o kojoj priča.

Hypetv.rs
Kultura se odnosi na celokupno društveno nasleđe neke grupe ljudi, tj. na određene obrasce mišljenja, osećanja i delovanja neke grupe, zajednice ili društva, kao i na izraze tih obrazaca u materijalnim objektima.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih “konzumira” široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje “masovnog konzumentskog društva”.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih “konzumira” široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje “masovnog konzumentskog društva”.
Javni medijski nastup, na bilo kom mediju, uvek mora biti uverljiv i važno je shvatiti kako je cilj bilo kojeg medijskog pojavljivanja prenošenje informacija, zbog toga što prezenter uvek mora da se fokusira na publiku, a ne na sebe.
 Efikasan javni nastup na nekom od medija se odnosi na pridržavanje određenih pravila s kojima se nastoji ka uverljivosti. Prvenstveno je nužno shvatiti da je cilj bilo kojeg javnog pojavljivanja prenošenje informacije. To znači da se medijski činilac nikako ne sme previše fokusirati na sebe i prezentaciju, već na publiku.
Uverenost ili ti ubeđenje je ono što prezenter mora posedovati u ono šta prezentuje. Potpuna uverenost se ne stiče osloncem na intuiciju, ali to ostavlja jak utisak na publiku i gledaoce. Danas uverenost stvaraju na prvom mestu jaki argumenti, a ne sam autoritet ili fraza koju prezenter ponavlja kao floskulu. Uverenost koju treba podeliti sa medijskom publikom, može se i mora temeljiti na ličnom iskustvu, ali i na dobrom poznavanju onog šta predstavlja. Sve to treba saopštiti i predstaviti na način da bude slikovito i lako razumljivo, gde mora znati bar nešto više o temi koju prezentuje od prosečnog slušalaca i gledalaca.
Za razvoj i uspeh govorničke veštine u medijskom smislu, presudno je znati izabrati prave reči, izreći ih na najupečatljiviji način, pravim tonom i pri tome ne biti ni preopširan ni prekratak. To znači da se medijski prezenter nikako ne sme previše fokusirati na sebe, već na auditorijum. Dobar prezenter treba imati blage estetičko manipulativne karakteristike, ali se manipulacijom ne sme služiti kao glavim sredstvom komunikacije.
Hype televizija je dostupna na kanalu broj 146 za korisnike MTS Iris TV, m:SAT tv, BeotelNet, Orion telekom, Pošta NET i Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme m:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, i na kanalu broj 46 za korisnike Supernove, kao i na aplikaciji Arena Cloud.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS

HYPE TELEVIZIJA JE DOSTUPNA ZA KORISNIKE MTS IRIS TV, M:SAT TV NA POZICIJAMA 146 I 295, I BROJU 46 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE, KAO I NA APLIKACIJI ARENA CLOUD. HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE U CRNOJ GORI KORISNICIMA M:TEL KABLOVSKE MREŽE NA KANALU 173 I M:SAT NA POZICIJI 54. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE NA MREŽI M:TEL NA POZICIJI 43, KAO I IPTV NA KANALU 606.
HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIKE MTS IRIS TV NA KANALU 604, KAO I NA BROJU 702 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE KORISNICIMA M:SAT MREŽE NA POZICIJI 60.
Background adbanner