Background adbanner
calendar

Petak 17. Maj, 2023

aktuelno ikonica Aktuelno
“ŽELIM TI DA IMAŠ DOBAR INTIMNI ODNOS KAO JA” Severina ušla u brutalan okršaj sa SVEŠTENIKOM, pljušte uvrede, ŠOKANTNO! DEVET POVREĐENIH HITNO EVAKUISANO IZ TUNELA: Ovo su detalji SUDARA VOZOVA U BEOGRADU, obratio se i ministar Dačić “ŠTA JE URADILA SA LICEM?” SVI U ŠOKU ZBOG TEODORE DŽEHVEROVIĆ: Pevačica ne liči na sebe, a evo sa kim je upoređuju! (FOTO) TAMARA ĐURIĆ OPERISANA! Starleta se već mesec dana nalazi u stanu, ne izlazi nigde, a evo šta joj se desilo! STANISLAV ISKORISTIO MAJU ZA ODNOSE, VRAĆA SE NA KRAJU MIONI? Marinkovićeva van sebe, obratila se hitno OCU! UBIJEN KANDIDAT ZA GRADONAČELNIKA: Tragedija i horor na predizbornom skupu: Dvoje ranjeno, a među žrtvama 4 osobe! ŠOK! DALILA I DEJAN SE POMIRILI?! Evo šta ih je ponovo spojilo, biće zajedno! “ZOVITE ASMINA! NEMAMO ŠTA DA JEDEMO!” Durdžićevo ŠOK gostovanje napravilo HAOS! Izneo SVE DETALJE veze sa Aneli Ahmić “Stalno me je BLAMIRALA!” ODZVANJAJU UROŠEVI JAUCI I KUKNJAVA: Stanić ne može da se smiri, sve javno priznao pred kamerama, a onda krenuo da se guši u suzama Anastasija Grujić: Sa bivšima sam u dobrim odnosima. Laž je da sam bila sa Nućijem! ON VEČERAS ULAZI U RIJALITI! Procurile zabranjene informacije, ova učesnica će doživeti SLOM kada ga ugleda! ŠOKANTNO! U emisiji “Male stvari” Snežane Dakić – gost alergolog, pulmolog i imunolog otkriva sve o faktoru sreće! EKSKLUZIVNO ZA HYPE! Žena Sergeja Trifunovića sumirala utiske nakon venčanja, Isidora progovorila o BEBI, ali i o zajedničkom životu sa glumcem! (FOTO) ESTRADNA RACIJA: razvodi poznatih o kojima se najviše pričalo! Otkrivamo razloge krahova njihovih ljubavi! HYPETV PROGRAM za subotu 18. maj 2024! Ekskluzivno u “Pretresu” – Stanija Dobrojević! OGROMNO IZNENAĐENJE! Saša Mirković dao komentar na spekulacije da DEJAN I DALILA vode rijaliti “IMANJE”

TEMA NEDELJE: KULTURA JAVNOG MEDIJSKOG NASTUPA

Objavio: RHT
27/05/2022 10:30 AM

Često ljudi pomisle da javni nastup podrazumeva samo govorenje pred velikim auditorijumom ili pred kamerama. Međutim, javnost je svuda oko nas. Prezentovanje nečega, kao vid komunikacije sa slušaocima u današnje vreme postalo je jedan od ključnih elemenata uspeha. Svako medijsko prezentovanje ili predstavljanje nečega velikom ili malom auditorijumu putem medija, nosi nešto novo i drugačije, te je jako bitno privući pažnju upravo tih gledalaca i slušalaca, i naravno na kraju postići i ono najvažnije, a to je održavanje pažnje auditorijuma kome se nešto upućuje. Auditorijum kod medijskog prezentera koji kao glavna figura prezentuje nešto, uvek traži grešku, te je jako bitno da prezenter ili voditelj na televiziji koji saopštava ili najavljuje, bude dobro pripremljen i da poznaje tematiku o kojoj priča.

Hypetv.rs
Kultura se odnosi na celokupno društveno nasleđe neke grupe ljudi, tj. na određene obrasce mišljenja, osećanja i delovanja neke grupe, zajednice ili društva, kao i na izraze tih obrazaca u materijalnim objektima.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih “konzumira” široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje “masovnog konzumentskog društva”.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih “konzumira” široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje “masovnog konzumentskog društva”.
Javni medijski nastup, na bilo kom mediju, uvek mora biti uverljiv i važno je shvatiti kako je cilj bilo kojeg medijskog pojavljivanja prenošenje informacija, zbog toga što prezenter uvek mora da se fokusira na publiku, a ne na sebe.
 Efikasan javni nastup na nekom od medija se odnosi na pridržavanje određenih pravila s kojima se nastoji ka uverljivosti. Prvenstveno je nužno shvatiti da je cilj bilo kojeg javnog pojavljivanja prenošenje informacije. To znači da se medijski činilac nikako ne sme previše fokusirati na sebe i prezentaciju, već na publiku.
Uverenost ili ti ubeđenje je ono što prezenter mora posedovati u ono šta prezentuje. Potpuna uverenost se ne stiče osloncem na intuiciju, ali to ostavlja jak utisak na publiku i gledaoce. Danas uverenost stvaraju na prvom mestu jaki argumenti, a ne sam autoritet ili fraza koju prezenter ponavlja kao floskulu. Uverenost koju treba podeliti sa medijskom publikom, može se i mora temeljiti na ličnom iskustvu, ali i na dobrom poznavanju onog šta predstavlja. Sve to treba saopštiti i predstaviti na način da bude slikovito i lako razumljivo, gde mora znati bar nešto više o temi koju prezentuje od prosečnog slušalaca i gledalaca.
Za razvoj i uspeh govorničke veštine u medijskom smislu, presudno je znati izabrati prave reči, izreći ih na najupečatljiviji način, pravim tonom i pri tome ne biti ni preopširan ni prekratak. To znači da se medijski prezenter nikako ne sme previše fokusirati na sebe, već na auditorijum. Dobar prezenter treba imati blage estetičko manipulativne karakteristike, ali se manipulacijom ne sme služiti kao glavim sredstvom komunikacije.
Hype televizija je dostupna na kanalu broj 146 za korisnike MTS Iris TV, m:SAT tv, BeotelNet, Orion telekom, Pošta NET i Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme m:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, i na kanalu broj 46 za korisnike Supernove, kao i na aplikaciji Arena Cloud.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS

HYPE TELEVIZIJA JE DOSTUPNA ZA KORISNIKE MTS IRIS TV, M:SAT TV NA POZICIJAMA 146 I 295, I BROJU 46 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE, KAO I NA APLIKACIJI ARENA CLOUD. HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE U CRNOJ GORI KORISNICIMA M:TEL KABLOVSKE MREŽE NA KANALU 173 I M:SAT NA POZICIJI 54. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE NA MREŽI M:TEL NA POZICIJI 43, KAO I IPTV NA KANALU 606.
HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIKE MTS IRIS TV NA KANALU 604, KAO I NA BROJU 702 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE KORISNICIMA M:SAT MREŽE NA POZICIJI 60.
Background adbanner