Background adbanner
calendar

Petak 22. Novembar, 2024

aktuelno ikonica Aktuelno
Dačić o smrti Dragana Markovića Palme: “Ostao sam bez brata, prijatelja i saborca!” OGLASIO SE VUČIĆ POVODOM SMRTI DRAGANA MARKOVIĆA PALME Predsednik Srbije izjavio saučešće: “Nastavićemo da gradimo Srbiju za koju je tako mnodo dao!” PRE 5 DANA JE NAPRAVIO OPROŠTAJNU VEČERU: Dragan Marković Palma slutio da je kraj, pa okupio porodicu i prijatelje pre smrti Bitan dan za Anđelu i Gastoza, podelili SREĆNE VESTI: “Očekivali smo ga, sve se namestilo…” LAŽOMER – DA SRBIJE ZASTANE ILI NESTANE?! MEGA EKSKLUZIVNO – SKANDAL GODINE! Elektra Elit napravila HAOS na selu! Muzla krave, pa OKUPALA voditelja mlekom! (VIDEO) PREMINUO DRAGAN MARKOVIĆ PALMA OVO JE PRAVO IME KRISTIJANA GOLUBOVIĆA: “Kakva je to sudbina da se začnem iz jednog jedinog pokušaja…” Po izricanju presude Mekgregoru, žrtva s**ualnog nasilja se OBRATILA MEDIJIMA: “Poslednjih šest godina ovu noćnu moru…” OSUĐEN KONOR MEKGREGOR! Čuvenom borcu izrečena kazna posle optužbi za teško silovanje! “PESME IZ FILMA OSTAĆE ZA ISTORIJU” Aca Lukas presrećan zbog ostvarenja “Stravično” koje je publika pogledala (VIDEO) GORI MOST NA ADI: Vatra i gust dim vide se iz celog Beograda! (VIDEO) “EKSPO ZA NAS NIJE MANIFESTACIJA” Vučić: To je vizija za budućnost zemlje “NISAM NA TOM NIVOU FANA, da jurim i slikam se”: Didi J o poznanstvu sa Megan Foks: “Rekla mi je da ne želi sa mnom…” Poznata pevačica u Pretresu govori o svojim traumama! HYPE TV PROGRAM ZA SUBOTU, 23. NOVEMBAR! VUČIĆ SE OBRATIO NA WINE VISION-U: Predsednik Srbije na Sajmu (FOTO/VIDEO)

OVO SU NAJSTARIJI I NAJVEĆI LUKSUZNI BRENDOVI NA SVETU! Neki od njih traju više od 100 godina!

Objavio: RHT
25/08/2024 12:36 PM

OVO SU NAJSTARIJI I NAJVEĆI LUKSUZNI BRENDOVI NA SVETU! Neki od njih traju više od 100 godina!

Profimedia

Oni nisu samo izdržali test vremena, već takođe generišu milijarde prihoda svake godine, iako su stari i više od jednog veka.

OVO SU NAJSTARIJI I NAJVEĆI LUKSUZNI BRENDOVI NA SVETU! Neki od njih traju više od 100 godina!

Nazovite to izdržljivošću, relevantnošću, izuzetnim stručnim znanjem ili posedovanjem vernih pratilaca, brendovi poput Hermes, Cartier i Louis Vuitton stvaraju modu i kvalitet od sredine 19. veka i i dalje vladaju.

HERMES (1834)

Još jedna nepobediva pariska sila koja stoji kao svedok odlične zanatske veštine i pažnje usmerene prema detaljima je Hermes. Priča je počela izradom izuzetnih sedala i kožnih proizvoda za evropske ljubitelje luksuza. Kvalitet je postao njihov najprepoznatljiviji atribut i pomogao im da se transformišu u luksuzni brend koji obuhvata predivan niz proizvoda.

Danas su njihove torbe investicije, kolekcionarski predmeti i statusni simboli. Konji se vide samo u logou koji je oda počasti njihovoj istoriji kao proizvođača sedala. Sa 187 godina iza sebe, Maison ne pokazuje znakove usporavanja. Naprotiv, 2024. godina već je njihova najuspešnija godina sa rekordnim rastom deonica luksuzne dizajnerske kuće 9. februara 2024. godine.

CARTIER (1847)

Pravedno poznat kao ‘juvelir kraljeva i kralj juvelira’, brend koji postoji 170 godina specijalizovan je za izuzetan nakit i luksuzne satove kao niko drugi. Francuski luksuzni brend obradovao je svakoga, od pripadnika plemstva poput Edvarda VII, Elizabete II, maharadže Bhupindera Singha Patijale do diva poput Merilin Monro, Grejs Keli i Elizabet Tejlor.

Njihove kreacije i danas su ikonične poput Santos Dumont sata ili Trinity prstena i ljubavnih narukvica koje mogu priuštiti bogati obožavaoci svega luksuznog. Prestižna pariska kuća prisutna je u 60 zemalja sa preko 200 butika i u vlasništvu je grupe Richemont.

LOUIS VUITTON (1854)

Ako postoji bilo koji brend koji je postao sinonim za luksuzne brendove, to je nedvosmisleno Louis Vuitton. Sve je počelo sa linijom luksuznih kofera. Kuća je prešla dugačak put od prtljaga i torbi do svojih prvih kolekcija muške i ženske ready-to-wear odeće 1997. godine. Mark Džejkobs, prvi kreativni direktor brenda, pretvorio ga je u modnu silu. Kuća je u godinama koje su dolazile zadobila ljubav slavnih i ostalo je istorija.

Prema Statističkom institutu, 2023. godine, brend Louis Vuitton procenjen je na približno 26,3 milijarde dolara. Od 1989. godine, Louis Vuitton vodi predsednik i izvršni direktor Bernar Arno, koji je vlasnik više od 75 brendova pod kišobranom LVMH i spada u tri najbogatije osobe na svetu sa neto bogatstvom od 202 milijarde dolara.

CHANEL (1910)

Gabrijel Šanel, poznatija kao Koko, osnovala je modni brend 1909. godine. Chanel je ostao relevantan, poštovan i očaravajuć. Od ikonične Male Crne Haljine, Chanel odela, do neverovatnog parfema No. 5 de Chanel, pariska modna kuća dala je svetu neke večne dragulje. Putovanje je počelo 1910. godine kada je Koko otvorila butik sa šeširima na 21 rue Cambon pod imenom Chanel Modes. Osam godina kasnije, osnovala je svoju Couture kuću u Parizu 1918. godine. Od lansiranja Chanel 2.55 torbe (prve popularne a ipak elegantne torbe preko ramena dizajnirane za žene u pokretu) 1955. godine, do rušenja pretpostavki sa visokokvalitetnim modnim nakitom i činjenja Chanela sinonimom za šik, uspešna poslovna žena je rodila izuzetan brend.

U 2023. godini, svetska vrednost brenda Chanel iznosila je približno 19,4 milijarde dolara. Francuski luksuzni brend je u vlasništvu porodice Verthajmer i ima sedište u Londonu od 2018. godine.

PRADA (1913)

Ovaj luksuzni modni brend osnovan je u Milanu od strane Marija Prade. Luksuzni brend svedočio je nepokolebljivoj lojalnosti prema svojim kožnim torbama, putnim dodacima, cipelama, odeći i drugim modnim komadima. U poslednjih 50 godina, Mjuča Prada (doktor političkih nauka) preokrenula je luksuzni brend.

Prada se prodaje u preko 70 zemalja putem više od 635 fizičkih prodavnica. Porodično vlasništvo grupe Prada sadrži brendove poput Miu Miu, Church’s i Prada Luna Rossa pod svojim kišobranom. U 2023. godini, kompanija je videla rast prihoda od 13% i dostigla je 4,72 milijarde evra. U poslednjih pet godina Maison se fokusirao na žensko oblačenje. Mjuča Prada je to najbolje opisala u Vogue Runway: “To je posebno za žene, jer ima toliko toga protiv nas, i dalje.” Malo ko zna da je osnivač Mario Prada verovao da žene nemaju šta da traže na radnom mestu, i zahvaljujući nedostatku interesovanja njegovog sina za upravljanje brendom, Prada je prešao na njegovu ćerku, Luisu Pradu, koja je vodila porodični biznis 20 godina sve do 1970-ih.

BALENCIAGA (1916)

Kristobal Balensijaga je razbio norme mode, uveo glatke i linearne linije u posleratnom periodu i nikada se nije osvrnuo.

U narednim decenijama, brend je isporučio nekoliko zaštićenih stilova poput okovratnika koji odstupa od ključne kosti i rukava sa narukvicom. Danas, brend je sinonim za slavu. Od MET Gale do Super Bowla, svetski poznati VIP i holivudski A-listeri biraju Balenciaga komade. Ikone visoke mode poput Kim Kardašijan, Ešli Grejem, Điđi Hadid, Kardi Bi, Salme Hajek, poznate su po tome što nose i vole Balenciaga brend uprkos povremenim kontroverzama. Modni brend kontroliše Kering, sa 299 prodavnica širom sveta. U 2023. godini suočio se sa ogromnim otporom zbog dve kontroverzne kampanje koje uključuju decu.

GUCCI (1921)

Ono što je nekada bilo jedan prodajni prostor koji je pravio konjsku opremu u jednoj bočnoj ulici u Firenci danas je poznato kao modna sila vredna 17,8 milijardi dolara. Osnovao ga je Gučio Guči 1921. godine, koji je od portira u hotelu Savoj 1897. godine stvorio prodavnicu koja je postala oličenje italijanske zanatske izuzetnosti. Do 1950-ih godina, brend je privukao međunarodnu klijentelu džet setera, holivudskih zvezda, zvaničnika i influensera. To je obeležilo početak pomame za proizvodima sa GG monogramima i printovima koji i danas traje.

Neki od najprepoznatljivijih modnih aksesoara brenda uključuju Gucci GG Marmont torbu, Gucci Bamboo torbu, Gucci Ace patike, itd. Gucci Garden je muzej, butik i restoran smešten u istorijskom Palazzo della Mercanzia, gde fanovi mogu proučavati bogatu istoriju brenda i pronaći inspiraciju. Prema njegovom matičnom preduzeću, Kering, 2023. godine Gucci je ostvario prodaju od oko 9,9 milijardi evra.

DIOR (1946)

Francuski dizajner Kristijan Dijor osnovao je kuću Dior 1946. godine. Kristijan je uvijek bio zainteresovan za umetnost, pa je počeo sa otvaranjem svoje prve umetničke galerije, koja se bavila umetničkim delima mnogih poznatih umetnike kao što su Pikaso i Dali.

Sa svojom prvom kolekcijom: Nev Look je napravio neizbrisiv utisak. Vrlo ženstvena linija, sa uskim strukom i suknjama do kolena. Kuća Dior-a je još uvek veliki igrač u visokoj modnoj industriji, posebno sa svojim iconic torbicama kao što je Lady Dior.

GIVENCHY (1952)

Hjubert Živanši je počeo kao asistent mnogih velikih dizajnera koje je preporučo Kristijan Dijor. Godine 1950. postao je pomoćnik Else Schiaparelli i kasnije je unapređen u kreativnog direktora vodeće prodavnice kuće Else. Sa 24 godine otvorio je vlastitu kuću mode.. Usredsredio se na širu publiku nego Shiaparelli i uveo bluze i svetle suknje koje su bile drugačije.

Njegova prva kolekcija bila je trenutni uspeh i mnoge slavne osobe su htele da nose Givenchy. Nije se mnogo toga promenilo tokom godina, jer Givenchy još uvek ima šik, ali veoma cool vibe. Bluza Bettina je iconic, ali torba Nightingale, torba Pandora, Rottveiler print i Antigona torba definitivno su komadi po kojima je Givenchy zauvek prepoznatljiv.

YVES SAINT LAURENT (1961)

Iv San Loran je otišao u Pariz sa 17 godina, gde je uspeo pokazati svoje crteže direktorki francuskog Voge-a koja ih je odmah objavila. Tokom boravka u školi mode, upaznao se sa Kristijanom Dijorom i Iv je dugo radio u Dior-u. Godine 1961. osnovao je soptvenu modnu kucu.

Hypetv.rs/M.K.

PRODAJA KARATA ZA KONCERT ACE LUKASA I EVROPSKU PREMIJERU FILMA “STRAVIČNO” KLIK OVDE

SVE VESTI O “IMANJU”, NAJVEĆEM RIJALITI FORMATU NA BALKANU, ČITAJTE KLIKOM NA OVAJ LINK

ČITAJTE NAS I NA HYPETV KANALIMA WHATSAPPVIBER I TELEGRAM.

Čitajte Hypetv.rs portal, najbrži portal u Srbiji i regionu sa najvećim rastućim rezultatima i ekskluzivnim vestima. Zapratite nas i na InstagramuFacebookThreads!

BONUS VIDEO:

SVE! SAD! VAŠ HYPE TV

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS

HYPE TELEVIZIJA JE DOSTUPNA ZA KORISNIKE MTS IRIS TV, M:SAT TV NA POZICIJAMA 146 I 295, I BROJU 46 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE, KAO I NA APLIKACIJI ARENA CLOUD. HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE U CRNOJ GORI KORISNICIMA M:TEL KABLOVSKE MREŽE NA KANALU 173 I M:SAT NA POZICIJI 54. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE NA MREŽI M:TEL NA POZICIJI 43, KAO I IPTV NA KANALU 606.
HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIKE MTS IRIS TV NA KANALU 604, KAO I NA BROJU 702 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE KORISNICIMA M:SAT MREŽE NA POZICIJI 60.
Background adbanner