Background adbanner
calendar

Ponedeljak 29. Jul, 2023

aktuelno ikonica Aktuelno
SITA SVE PRIZNALA! Ništa više neće biti isto! (FOTO) PORTAL DANAS BROJI NAJVEĆU ČITANOST! Oboren rekord! OBAVEZNO POTENCIJALNOG PARTNERA PITAJTE ZA HOROSKOPSKI ZNAK! Nisu svi znakovi savršen spoj, pa ni stvoreni jedno za drugo “ZBOG DALILE SI POSTAO MUSLIMAN!” Vuk Đuričić URNISAO Dejana Dragojevića, pa mu sasuo sve u lice! (VIDEO) LJUBAVNI HOROSKOP OD 29. JULA DO 4. AVGUSTA! Spremite se za promene TANJA SAVIĆ IZNELA SVE DETALJE O VENČANJU SA MUKIJEM:”Sva se raspilavim, ugađa mi u svemu” NEMA VIŠE POTREBE DA UDIŠETE HEMIKALIJE! Smesa od ove 3 namirnice, uklanja masnoću, buđ i kamenac, a pritom dezinfikuje kupatilo SKANDAL! ANELI I JANJUŠEVA ŽENA OČI U OČI: Ovaj susret su svi čekali, evo šta se dešava! MAESTRALAN START U PARIZU! Odbojkašice Srbije POKOSILE domaćina Francusku i idealno otvorile Olimpijske igre ANITA O DETALJIMA RASKIDA! Rešila svima da zapuši usta, pa iznela detalje! MILICA MILŠA U SUZAMA ZBOG SMRTI! Glumica potpuno slomljena, oglasila se potresnom porukom: “Volim te zauvek” VUK M. ĐURIČIĆ ŠOKIRAO U “D-CAST-U”: “Ivan Marinković ima Stokholmski sindrom, Jelena NEKU DIJAGNOZU, BOLESNA JE” (VIDEO) NATA BEKVALAC SE SKINULA, POKAZALA OBLINE! Pevačica ima atribute od kojih zastaje dah (FOTO) ALEKS ZALJUBLJENA DO UŠIJU? Progovorila o NOVOM DEČKU “MOJA TRUDNOĆA JE BILA TURBULENTNA” Aleksandra ne može više da ćuti o Filipu: Iznela sve o čemu je do sada ćutala! “D-CAST”POMERA GRANICE! Dejan Dragojević sve oduševio

On stoji iza jedne od najvećih prevara na Balkanu!

Objavio: RHT
02/02/2024 12:43 AM

UZ PRODAJU čajeva i raznih preparata putem interneta, kompanija MonetizeAd zaradila je milione eura u poslednjih nekoliko godina.

FOTO: Printscreen

Čajeve i preparate prodaje Limited Charm (koju je upravo osnovao MonetizeAd), a Index je jedan od njihovih proizvoda i naručio.

Uglavnom, proučivši celi modus rada, utvrdilo se kako se tu definitivno radi o lažnom oglašavanju, što je sasvim dovoljno kako bi mogli reći da se radi o zavaravanju ljudi.

Tu je i aspekt gomile stranica na kojima se objavljuje manipulativan sadržaj, lažna svedočanstva ljudi, krađe identiteta… Povezanost s hrpom tih stranica iz MonetizeAd-a za Index su negirali, iako smo jasno videli kako je za neke od tih stranica upravo MonetizeAd zakupio domenu.

Treba reći i kako su nam iz MonetizeAd-a odgovorili da se ovde radi o njihovom nastojanju da se bore protiv neželjenog sadržaja, te da stoga koriste tehniku “crawling” – proces koji uključuje prikupljanje sadržaja s interneta koji se potom skladišti na našim domenama radi revizije i kontrole kvaliteta.

U svakom slučaju, ovde nas je najviše zaokupila stranica FreeCryptoAdvisor24. 

Ozbiljne optužbe oko kriptovaluta

FinTelegram, financijska obaveštajna služba, objavila je informaciju kako MonetizeAd stoji iza stranice FreeCryptoAdvisor24, ali i stranice bestcointransaction.com, putem koje su se objavljivali lažni članci uz koje su slavne osobe poput Billa Gatesa ili Elona Muska promovirale, na primer, Bitcoin Up ili Bitcoin System kako bi prikupili podatke potencijalnih žrtava, koje prodaju operaterima diljem Europe. Nažalost, ne postoji arhiva koja bi pokazala šta je bio sadržaj ovih stranica.

FinTelegram tako podseća i kako je ovo preduzeće u više navrata izvestilo o velikom skoku koji se tiče prihoda i dobiti. 

Pitali smo MonetizeAd više oko ovih navoda. 

“Monetize Ad ponavlja svoje opredjeljenje za legalne i etičke poslovne prakse. Iako pružamo platformu za affiliate partnere za distribuciju oglasa, ne kontrolišemo individualni sadržaj koji oni proizvode. Odgovornost za kreiranje i distribuciju ovih oglasa leži na našim affiliate partnerima.

Također, želimo pojasniti da nas ni jedan službeni autoritet nije kontaktirao za informacije u vezi s optužbama koje je izneo FinTelegram, što dovoljno govori o njihovoj ozbiljnosti. Naš fokus ostaje na saradnji s relevantnim autoritetima i održavanju najviših standarda poslovnog ponašanja, distancirajući se od bilo kakvih neautoriziranih ili neetičkih praksi”, napisali su.

FOTO: Printscreen

Rast kompanije je počeo 2020.

Spomenuli smo da je kompanija u 2022. uprihodila 50.2 miliona konvertibilnih maraka. Je li to sve od čajeva i digitalnog marketinga, što je njihova osnovna delatnost?

Poslovne novine pisale se 2020. kako je kompanija skoro učetverostručila svoje prihode u odnosu na celokupni iznos prihoda ostvaren u prethodnoj godini. Brković je za ovaj medij rekao kako se i broj zaposlenih sa 16 povećao na 70 te obećao da će krajem 2020. godine zabeležiti 100 posto porast u odnosu na 2019. godinu.

Krajem 2020. Klix.ba doneo je tekst u kojem se navodi rast od čak 500 posto u 2020. godini, ali i kako MonetizeAd sve više budi interese stranih ulagača. Evo kako je tada vlasnik Ajdin Brković objasnio uspeh.

“Naša kompanija uspeva iz BiH raditi na spoljašnjim tržištima, a pri tome ne izvozi radnu snagu, već takoreći uvozi novac u našu zemlju. U BiH se proizvode naši proizvodi i tehnička rješenja te se potom distribuiraju u druge države, pa čak i širom sveta.

Za taj proizvod mi radimo marketing iz BiH tako što otkupljujemo oglasni prostor u tim zemljama, dok naši zaposlenici iz call centra u BiH kontaktiraju korisnike naših proizvoda i usluga u celoj regiji”, rekao je on.

Ne žele nam reći koliki je prihod bio u 2023. godini

Poslovne novine 2023. godine pišu kako ova kompanija sad ima 550 zaposlenih te je otvorila poslovnice u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Albaniji, Mađarskoj i Turskoj, okitila se poslovnim priznanjima kao što su Rising star i Certifikat bonitetne pouzdanosti.

U oktobru 2023. Poslovne novine su pisale kako “danas MonetizeAd ima preko 700 zaposlenih i planira udvostručiti taj broj u narednim godinama, čemu svedoči i trenutačni rast novih brendova”.

Kompaniju smo pitali koliki im je prihod bio u 2023. godini. Odgovorili su nam kako su prihodi “u zavisnosti od sedišta dostupni nadležnim direktnim i indirektnim poreznim organima koje možete kontaktirati”.  Odgovorili su nam na pitanje koliki deo tih prihoda čini prodaja proizvoda Limited Charma, a koliki deo čine ostale poslovne aktivnosti kompanije.

“U finansijskim izveštajima nisu eksplicitno odvojeni prihodi da bi se mogli izjasniti o pojedinačnim iznosima, međutim, prihodi od prodaje čine veći deo ukupnih prihoda naših kompanija od prihoda koji se odnose na pružanje usluga. Većina prihoda od prodaje dolazi od stalnih kupaca proizvoda”, objasnili su.

Informatičar Rakar nam je objasnio kako se hrpa stranica generiše

Informatičkog stručnjaka Marka Rakara kontaktirali smo oko informatičkog aspekta generisanja toliko stranica, istih onih koje MonetizeAd negira, te posledične zarade temeljem toga.

Ističe kako s pozicije tehnike nije nikakav problem kreirati programe (ili male softverske robote) koji će masovno i totalno automatski kreirati web prodavnice.

“Sve što treba učiniti je upisati nazive domena pod kojim će se web prodavnica nalaziti i skripta će napraviti sav ostali posao pokretanja i personalizacije web stranice, konfiguriranja web dućana i proizvoda. Doslovno je moguće kreirati desetke, stotine ili hiljade takvih web stranica svakog sata, nema nikakve tehnološke prepreke.

Varijacija na temu takvih web stranica je i kreiranje pseudoportala koji će pokušati da preotme Google rejting pojedinih web stranica ili tekstova kako bi se za često tražene fraze pozicionirali što više prema vrhu rezultata tražilica, a jednom kada je korisnik kliknuo na takav link, serviraju mu se desetine različitih oglasa, najčešće prevarnih.

To je takođe uobičajena tehnika i zato treba paziti prilikom pretraživanja i odabira stranice na koju će se otići. Takve stranice su takođe načelno ilegalne jer se na njima nalazi sadržaj koji je bez dopuštenja pokraden s drugih internet izvora te se takav sadržaj koristi neovlašćeno i bez naplate autoru i vlasniku”, kazao je.

O kaznenim delima koja često ostaju nekažnjena

“Na isti način se kreiraju i stranice i pripadajući oglasi koji koriste slike, videe ili tekstove koje navodno potpisuju široj javnosti poznate osobe, kao i kod web stranica, potrebno je ubaciti nekoliko fotografija, potpisa, tekstove i skripta će generirati web stranice, web prodavnice, ali i oglasne kampanje koje će potom kreirati te defacto lažne stranice.

One su naravno u celosti ilegalne i s obzirom na to da je reč o sustavnom naporu, očito je reč o kaznenim delima koja nažalost vrlo često ostaju nekažnjena budući da je potrebno vreme da bi se identifikovao izvor odakle kampanje i web stranice dolaze, gde su smeštene te je potrebno proći proceduru za ukidanje takvih sadržaja.

Ako se nečije ime i slika našla na takvoj stranici, najbolje čemu se može takva osoba nadati je gašenje takve stranice. Do vlasnika je teško ili nemoguće doći i često je svaki trud u tom smeru toliko velik, a izvesnost naplate štete toliko malena da jednostavno nema smisla gubiti vreme”, rekao je.

Ako su ovoliko zaradili, onda su prodali 2500 proizvoda dnevno

Ipak, on veruje da nije teško zaraditi iznos koji je Limited Charm zaradio.

“Internet je vrlo veliko mesto i ako postoji dovoljno dobra i efikasna kampanja koja nagovara ljude na određenu kupovinu, ona može biti uspešna. 52 miliona maraka se i ne čini velikom brojkom, svaki od njihovih proizvoda košta otprilike 39 EUR, što znači da ako su prodavali svaki radni dan u godini otprilike istu količinu, radi se o 2500 proizvoda dnevno, što nije nedostižna ili nerealna brojka”, govori.

Ističe kako ova kompanija očigledno koristi lakovernost i neinformiranost kupaca dok su u stvarnosti njihovi proizvodi inferiorne kvalitete i uopšte ne rešavaju ili ograničeno rešavaju problem zbog kojeg su kupljeni.

“No to je priroda marketinga i makar su oni možda ekstremni primer u svojoj biti se ne razlikuju od, na primer, proizvođača deterdženata koji uvek imaju ‘novu’ formulu za čišćenje, proizvođača dušeka koji uvek imaju 40 i više posto popusta, odnosno recimo jednog proizvođača ribljih namaza i konzervi koji ima permanentnu prodajnu akciju koja sada već traje neprekinuto decenijama.

To su sve proverene marketinške taktike koje funkcionišu za određene grupacije kupaca i to samo po sebi nije nezakonito iako je verovatno neetički i nemoralno”, govori.

Ovo su podružnice firme

Kad smo naručili proizvod Go Slim, dobili smo i katalog Prime shopa u sklopu kojeg se prodaju pekač hleba, pećnica na vrući vazduh, blender… Prime Shop je sestrinska kompanija MonetizeAD-a, a podružnica mu je otvorena u Osijeku, čiji je direktor Jasmin Bojičić.

Uz odlazak Studija Moderne Hrvatska, kompanije koja ima Top Shop i Dormeo, mediji su pisali da je zaposlenike zbrinuo MonetizeAD. Najavljeno je kako će oni tako biti delom brenda PrimeShop 360. Direktori su time najavili otvaranje poslovnica u Zagrebu i Osijeku, s 200 novih radnih mjesta.

Osim Limited Charma i Prime Shopa, kako vidimo na službenoj stranici kompanije, digitalne platforme ove kompanije još su MonadPlug, MonadLead, MonadSearch i MonadGames. No ono što na stranici ne piše, to su kompanije koje su uglavnom namijenjene prodaji čajeva u zemljama regije.

Šire se i na Europu

Napomenuli smo kako je za Sloveniju, ali i Hrvatsku zadužen Monadon. Iz MonetizeAd-a su nam rekli kako se ne radi o podružnici nego o samostalnoj kompaniji i da MonetizeAd pruža uslugu affiliate marketinga za Monadon.

“Kao firma koja pruža affiliate usluge, nemamo direktnu kontrolu nad pojedinačnim affiliaterima ili specifičnim sadržajem koji oni objavljuju. S obzirom na prirodu affiliate marketinga, ne možemo tačno identifikovati niti tvrditi ko stoji iza svakog pojedinačnog linka ili web stranice koja promoviše Monadonove proizvode.

FOTO: Printscreen

Ova decentralizirana priroda affiliate marketinga znači da naša firma ne može biti odgovorna za neovlašćene ili netačne tvrdnje koje se mogu pojaviti na stranicama affiliatera”, odgovorili su.

Pisali smo kako se na Wikipediji nalazi da je Monadon podružnica MonetizeAda, ali i da objava MonetizeAda iz 2022. o zapošljavanju u njihovom pozivnom centru u Sloveniji sugeriše kako je jasno da se radi o podružnici, odnosno kompaniji koju je osnovao MonetizeAd,

Navedimo i kako su Raskrinkavanje i Fake News Tragač objavili kako je domenu za stranicu Monadona registrovala kompanija MonetizeAd iz Sarajeva. Recimo i da je Jasmin Bojičić, koji se navodi kao direktor Monadona, ujedno i zaposlen u MonetizeAd-u od 2020. godine, kako smo videli na njegovom LinkedIn profilu. 

Uglavnom, na hrvatskoj verziji stranice Limited Charm nalazi se adresa u Ljubljani, a i kontakt-broj je sa slovenskim predbrojem. Radi se o istoj adresi koja se navodi i na stranicama kompanije Monadon – Verovškova 60A. Na Google kartama nismo pronašli da se tu nalazi ova firma

Kao direktor ove kompanije navodi se takođe Jasmin Bojičić. Zanimljivo je da se podružnica ove kompanije nalazi i u Osijeku. Odgovorna osoba takođe je Bojičić, a podružnica je registrovana 10. oktobra prošle godine.

Za Srbiju, kako su otkrili Fake News Tragač i Raskrinkavanje, osnovana je firma Monad Lead, ali i Limited Charm Srbija. Obe tvrtke registrovane su na adresi Atrium poslovne zgrade. Naše bosanskohercegovačke kolege utvrdili su da tamo ne postoje firme pod tim imenima.

Limited Charm osnovan je i u Crnoj Gori, a oformio ga je Sanin Đukanović, koji je osnivač i srpskog Limited Charma. Firma pod imenom MonetizeAd, čiji je direktor Ajdin Brković, postoji i u Albaniji i na Kosovu. U Makedoniji pak deluje Мonad Plug Dooel, čija je adresa navedena kao adresa makedonskog Limited Charma.

U međuvremenu osnovana su predstavništva u Turskoj, Španiji i Italiji, dok postoje najave osnivanja još tri podružnice u velikim evropskim zemljama. 

Za Index su iz MonetizeAda odgovorili kako se njihovo poslovanje odvija putem različitih suvremenih digitalnih platformi, da podružnice zapošljavaju hiljade radnika te da su kapacitirani poslovati na regionalnom i svetskom tržištu.

“Naše podružnice obavljaju široki spektar poslova, među kojima su prodaja različitih preparata i dodataka, pružanje usluga call centra, pružanje usluga digitalnog marketinga i pružanje usluga developmenta odnosno razvoja računarskih programa te u okviru svog poslovanja sponzoriramo i pružamo podršku edukativnim, kulturnim i sportskim manifestacijama”, naveli su.

“Vuk s Hadžiabdinice”

Istaknućemo i lifestyle šefova ove kompanije, pogotovo Ajdina Brkovića koji oko svog imidža jasno cilja na pronicljivost, luksuz, odrešitost… Ljubimac je i dela bosanskohercegovačkih medija pa njega i ekipu iz kompanije neki nazivaju i “Vukovi s Hadžiabdinice”, što je jasna aluzija na Vukove s Wall Streeta, što je inače Brkovićev lajtmotiv, barem sudeći prema društvenim mrežama. 

Kažimo i da je njegova supruga Adela Mulić ćerka poznatog sarajevskog preduzetnika Hajrudina Mulića.

Brković se navodi kao CEO ove kompanije i učestao je gost raznih podcasta, koji su kasnije pretvoreni u reelse, a gde obično dominiraju motivi njegovih biznis taktika i odnosa prema životu. U jednome tako govori da je prvi milion zaradio s 20 godina, u drugome iznosi mišljenje o ljudima s fakultetom, u trećemu objašnjava zbog čega ne treba ići u inostranstvo, govori da je čovek u Americi građanin drugog reda…

Vejzović se više bavi poslovnim relacijama

Drugi suvlasnik jeste Mersad Vejzović, koji se navodi kao CTO, odnosno glavni tehnički direktor. Njegovi javni nastupi uglavnom su skromniji te se više tiču poslovnog dela same priče. Otkrio je tako da je poslovanje firme u 2023. iznimno poraslo u odnosu na 2022. godinu.

“Mislim da možemo biti ponosni na poslovni rast od cca. 300 posto u odnosu na 2022. godinu, što dugujemo realiziranim projektima, čime smo se probili i na druga tržišta i značajno povećali broj zaposlenih, te pokazali i društveno-korisnu stabilnost u našem okruženju”, naglasio je Vejzović, kazavši kako će kompanija koristiti umetnu inteligenciju u generisanju radnih mjesta u 2024. godini.

Brković je jednom istaknuo više o njihovim počecima.

“Vrlo rano smo se počeli zanimati za računare, pa je ta ljubav prema računarima rasla kroz igrice. Nakon nekog vremena počnete razmišljati kako da zarađujete radeći ono što volite i tako su ideje krenule od prodaje servera za gaming, affiliate marketinga do MonetizeAd-a.

Počeci kao i u svakom poslu, pa tako i u digitalnom marketingu izgledaju jako skromno gledajući to sa strane, međutim ohrabrenje smo pronalazili u činjenici da je internet najpoštenije mjesto za nadmetanje”, rekao je.

Delili automobile

Krajem prošle godine, ali i pretprošle tvrtka MonetizeAd je nagrađivala zaposlenike na neuobičajen način. Na kraju 2022. godine zaposleni su imali priliku da osvoje automobil, dok su se ove godine delila dva automobila.

Dobitnici su se izvlačili, a više šansi da budu izvučeni imali su oni koji su bolje radili. Automobil je krajem 2022. godine dobio Damir Avdić iz call centra, za ovu godinu nismo uspeli pronaći imena dobitnika. Na jednom od plaćenih oglasa piše tek da je jedan automobil osvojio radnik iz sektora development, a drugi automobil je otišao u ruke call agenta. MonetizeAd smo pitali za imena dobitnika, zamolivši ih i njihove kontakte.

FOTO: Printscreen

“Što se tiče vašeg pitanja o automobilima dobijenim na banketima naše kompanije, želimo da istaknemo da su svi naši događaji i promocije vođeni transparentnošću i u skladu sa svim relevantnim zakonima i propisima. Kako bi poštovali privatnost svih učesnika naših događaja, ne možemo javno deliti kontakt informacije pojedinaca koji su učestvovali u našim promocijama ili dobili nagrade”, stoji u odgovoru.

Ovo je samo jedan od načina na koji se ova firma predstavlja u javnosti kao ona moderna, koja prati zapadne trendove itd. Tako na stranicama društvenih mreža vidimo kako zaposleni igraju mali fudbal, javno se slave njihovi rođendani, dele se nagrade, sve kako bi se upotpunio imidž uspešne i progresivne firme, koja očito ima i nove planove za širenje.

FOTO: Printscreen

Uglavnom, Brković ima i velike planove za budućnost.

“MonetizeAd vidim kao globalni brend. Nadam se i da ćemo biti lideri u novim tehnologijama što se tiče marketinga i da ćemo digitalni marketing učiniti dostupnim i pristupačnim svima uz pomoć umetne inteligencije”, rekao je on lani za Poslovni dnevnik.

Spomenimo i da je Valterportal pisao o bliskosti  Ajdina Brkovića i Irfana Čengića, SDP-ovog načelnika Opštine Stari Grad Sarajevo. Izvori ovog medija navode da je Brković Čengića sponzorirao s ozbiljnim novcem, radi se o iznosu  oko 250.000 KM-u. Zauzvrat, navodi Valterportal, Brkoviću je obećana zemlja na Baricama za izgradnju hotelskog kompleksa.

Ovaj medij navodi i kako je Brković vlasnik call centara putem kojih su, tokom kampanje, upućivani pozivi građanima Starog Grada i pravljene ankete, odnosno putem kojih se lobiralo za Čengića. Kažimo da je Brković na Instagramu objavio fotografiju na kojoj je u društvu s Čengićem.

Brković ove navode nije demantirao, odnosno nije odgovorio na upite ovog portala. 

Hercegovina.info je donela kako MonetizeAd ima planove preuzeti ruševinu Razvitka u centru Mostara i tu izgraditi poslovno-stambeni kompleks. Ovaj medij je naveo kako u ovaj posao MonetizeAd ulazi zajedno s partnerskom kompanijom Social net, udruženi u novoosnovanu MoNet group, te da za ovu investiciju imaju blagoslov gradskih vlasti Mostara.

Još 2023. godine je na sednici mostarskog Gradskog Veća Mostara usvojen nacrt regulacijskog plana “Centralna zona rekonstrukcija – faza II”, koja podrazumeva ovaj projekat.

Policija i Tužilaštvo češljaju firmu

Kompaniju je češljala policija, a podnesen je i izvještaj o kaznenom delu.

Index je pitao federalno ministarstvo unutrašnjih poslova BiH je li ova kompanija ikad bila deo njihove istrage.

“Federalna uprava policije je podnela Izveštaj o počinjenom krivičnom djelu Kantonalnom tužilaštvu Kantona Sarajevo, protiv ovlaštenih lica privrednog subjekta ‘Monetize Ad’ d.o.o. Sarajevo i njegove podružnice ‘Limited Charm’ d.o.o. Istočno Sarajevo.

Upućujemo Vas da se za sve dodatne informacije obratite nadležnom Kantonalnom tužilaštvu Kantona Sarajevo”, odgovorili su nam. 

Pitali smo ih na što se odnosi izveštaj o kaznenom delu, ali na to pitanje nam nisu odgovorili. Obratili smo se i Kantonalnom tužilaštvu Kantona Sarajevo.

“U navedenom predmetu Tužilaštva KS vrše se provere navoda iz prijave. S obzirom na fazu u kojoj se predmet nalazi, tužilaštvo ne može davati više informacija”, odgovorili su.

BONUS VIDEO:

hypetv.rs/index

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS

HYPE TELEVIZIJA JE DOSTUPNA ZA KORISNIKE MTS IRIS TV, M:SAT TV NA POZICIJAMA 146 I 295, I BROJU 46 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE, KAO I NA APLIKACIJI ARENA CLOUD. HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE U CRNOJ GORI KORISNICIMA M:TEL KABLOVSKE MREŽE NA KANALU 173 I M:SAT NA POZICIJI 54. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE NA MREŽI M:TEL NA POZICIJI 43, KAO I IPTV NA KANALU 606.
HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIKE MTS IRIS TV NA KANALU 604, KAO I NA BROJU 702 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE KORISNICIMA M:SAT MREŽE NA POZICIJI 60.
Background adbanner