Često ljudi pomisle da javni nastup podrazumeva samo govorenje pred velikim auditorijumom ili pred kamerama. Međutim, javnost je svuda oko nas. Prezentovanje nečega, kao vid komunikacije sa slušaocima u današnje vreme postalo je jedan od ključnih elemenata uspeha. Svako medijsko prezentovanje ili predstavljanje nečega velikom ili malom auditorijumu putem medija, nosi nešto novo i drugačije, te je jako bitno privući pažnju upravo tih gledalaca i slušalaca, i naravno na kraju postići i ono najvažnije, a to je održavanje pažnje auditorijuma kome se nešto upućuje. Auditorijum kod medijskog prezentera koji kao glavna figura prezentuje nešto, uvek traži grešku, te je jako bitno da prezenter ili voditelj na televiziji koji saopštava ili najavljuje, bude dobro pripremljen i da poznaje tematiku o kojoj priča.
Kultura se odnosi na celokupno društveno nasleđe neke grupe ljudi, tj. na određene obrasce mišljenja, osećanja i delovanja neke grupe, zajednice ili društva, kao i na izraze tih obrazaca u materijalnim objektima.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih “konzumira” široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje “masovnog konzumentskog društva”.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih “konzumira” široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje “masovnog konzumentskog društva”.
Javni medijski nastup, na bilo kom mediju, uvek mora biti uverljiv i važno je shvatiti kako je cilj bilo kojeg medijskog pojavljivanja prenošenje informacija, zbog toga što prezenter uvek mora da se fokusira na publiku, a ne na sebe.
Efikasan javni nastup na nekom od medija se odnosi na pridržavanje određenih pravila s kojima se nastoji ka uverljivosti. Prvenstveno je nužno shvatiti da je cilj bilo kojeg javnog pojavljivanja prenošenje informacije. To znači da se medijski činilac nikako ne sme previše fokusirati na sebe i prezentaciju, već na publiku.
Uverenost ili ti ubeđenje je ono što prezenter mora posedovati u ono šta prezentuje. Potpuna uverenost se ne stiče osloncem na intuiciju, ali to ostavlja jak utisak na publiku i gledaoce. Danas uverenost stvaraju na prvom mestu jaki argumenti, a ne sam autoritet ili fraza koju prezenter ponavlja kao floskulu. Uverenost koju treba podeliti sa medijskom publikom, može se i mora temeljiti na ličnom iskustvu, ali i na dobrom poznavanju onog šta predstavlja. Sve to treba saopštiti i predstaviti na način da bude slikovito i lako razumljivo, gde mora znati bar nešto više o temi koju prezentuje od prosečnog slušalaca i gledalaca.
Za razvoj i uspeh govorničke veštine u medijskom smislu, presudno je znati izabrati prave reči, izreći ih na najupečatljiviji način, pravim tonom i pri tome ne biti ni preopširan ni prekratak. To znači da se medijski prezenter nikako ne sme previše fokusirati na sebe, već na auditorijum. Dobar prezenter treba imati blage estetičko manipulativne karakteristike, ali se manipulacijom ne sme služiti kao glavim sredstvom komunikacije.
Hype televizija je dostupna na kanalu broj 146 za korisnike MTS Iris TV, m:SAT tv, BeotelNet, Orion telekom, Pošta NET i Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme m:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, i na kanalu broj 46 za korisnike Supernove, kao i na aplikaciji Arena Cloud.
ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA
PRATITE NAS
HYPE TELEVIZIJA JE DOSTUPNA ZA KORISNIKE MTS IRIS TV, M:SAT TV NA POZICIJAMA 146 I 295, I BROJU 46 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE, KAO I NA APLIKACIJI ARENA CLOUD. HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE U CRNOJ GORI KORISNICIMA M:TEL KABLOVSKE MREŽE NA KANALU 173 I M:SAT NA POZICIJI 54. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE NA MREŽI M:TEL NA POZICIJI 43, KAO I IPTV NA KANALU 606.
HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIKE MTS IRIS TV NA KANALU 604, KAO I NA BROJU 702 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE KORISNICIMA M:SAT MREŽE NA POZICIJI 60.
U SRBIJI HYPE TELEVIZIJA JE DOSTUPNA ZA KORISNIKE MTS IRIS TV - DUPLA POZICIJA 146 I 295, ZA KORISNIKE M:SAT TV - POZICIJA 29, ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE - POZICIJA 46, ZA KORISNIKE IGRIS GO - POZICIJA 94 KAO I NA APLIKACIJI ARENA CLOUD - POZICIJA 48.
NA KOSOVU I METOHIJI ZA KORISNIKE MTS TV - DUPLA POZICIJA 146 I 295, ZA KORISNIJE M:SAT TV - POZICIJA 20, ZA KORISNIKE KTV U OKVIRU VGN NETA - POZICIJA 97, KAO I ZA KORISNIKE KTV U OKVIRU HERC INT. - POZICIJA 97.
U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE NA MREŽI M:TEL IPTV - NA POZICIJI 43, ZA KORISNIKE M:SAT TV (REPUBLIKA SRPSKA) - POZICIJA 52, ZA KORISNIKE M:SAT TV (FEDERACIJA BIH) - POZICIJA 64,ZA KORISNIKE SUPERNOVE - POZICIJA 47, ZA KORISNIKE SUPER TV - POZICIJA 43.
U CRNOJ GORI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA KORISNICIMA M:TEL KABLOVSKE MREŽE NA KANALU 173 I M:SAT NA POZICIJI 57.
U SEVERNOJ MAKEDONIJI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIKE M:SAT TV - POZICIJA 76 KAO I ZA KORISNIKE MOVE TV - POZICIJA 22.
U DIJASPORI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIK MTEL GLOBAL - MTEL TV - POZICIJA 118, U AUSTRIJI, NEMAČKOJ I ŠVAJCARSKOJ ZA KORISNIKE MTEL TV - POZICIJA 118.
U SRBIJI HYPE 2 TELEVIZIJA JE DOSTUPNA ZA KORISNIKE MTS IRIS TV - POZICIJA 165, ZA KORISNIKE M:SAT TV - POZICIJA 127, ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE - POZICIJA 65, ZA KORISNIKE IGRIS GO - POZICIJA 95 KAO I NA APLIKACIJI ARENA CLOUD - POZICIJA 134.
NA KOSOVU I METOHIJI ZA KORISNIKE MTS TV - POZICIJA 165, ZA KORISNIJE M:SAT TV - POZICIJA 127, ZA KORISNIKE KTV U OKVIRU VGN NETA - POZICIJA 47, KAO I ZA KORISNIKE KTV U OKVIRU HERC INT. - POZICIJA 45
U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE NA MREŽI M:TEL IPTV - NA POZICIJI 58 , ZA KORISNIKE M:SAT TV (REPUBLIKA SRPSKA) - POZICIJA 111, ZA KORISNIKE M:SAT TV (FEDERACIJA BIH) - POZICIJA 150, ZA KORISNIKE SUPERNOVE - POZICIJA 48, ZA KORISNIKE SUPER TV - POZICIJA 58.
U CRNOJ GORI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA KORISNICIMA M:TEL KABLOVSKE MREŽE NA KANALU 174 I M:SAT NA POZICIJI 111.
U SEVERNOJ MAKEDONIJI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIKE M:SAT TV - POZICIJA 77.
U DIJASPORI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIK MTEL GLOBAL - MTEL TV - POZICIJA 288, U AUSTRIJI, NEMAČKOJ I ŠVAJCARSKOJ ZA KORISNIKE MTEL TV - POZCIJA 287.