Background adbanner
calendar

Petak 6. Jun, 2025

aktuelno ikonica Aktuelno
MUČI VAS PRETERANO ZNOJENJE? Ova 2 napitka će sprečiti da budete stalno mokri, čak i kad dezodorans ne pomaže LAŽNA BOLONJEZE PASTA BEZ MESA! Preukusna – ukućani će stajati u redu za još! OBEZBEĐENJE OTKRILO SVE O ZATAŠKAVANJU NAPADU PAF DEDIJA NA KESI: „Platio mi je sto hiljada dolara samo da mu krišom dam snimak“ UROŠ STANIĆ PRECRTAO ANĐELU ĐURIČIĆ GUMICOM! Puklo prijateljstvo: „Sad ću da ti ispričam..“ HAOTIČNA GOLEADA U ŠTUTGARTU! Mreže se tresle DEVET puta! Portugalci saznali rivala u FINALU Lige nacija! BASTIJAN I TRUDNA ESTER UHVAĆENI PRVI PUT NAKON SKANDALA! Švajnštajger i voditeljka se našli zajedno na ovom mestu! BREJK PARTIZANA U PODGORICI! Braun i Tajrik UNIŠTILI Budućnost! Crno-beli posle drame i PRODUŽETKA poveli u finalu ABA lige! ZVEZDA FILMOVA ZA ODRASLE OTKRILA NAJGORI ZAHTEV KOJI JE DOBILA: Kad je ovo videla na snimanju, odmah je pobegla BEBI DOL PROMENILA IME U LIČNOJ KARTI! Pevačica otkrila kako se sada zove! „OVO NE BIH POŽELEO NIKOME“ Dino Merlin progovorio o teškom zdravstvenom problemu: „Nekim čudom sam se izvukao“ EXPO PRIVUKAO VEĆ 130 ZEMALJA! Beograd postaje centar sveta – a to je tek početak! ANĐELA PONOVO UHVAĆENA U LAŽI! Pokušala da izbegne odgovor o Pavlu, a onda je Marinković RASKRINKAO! EVO ŠTA DA RADITE AKO VAM SE KOLAČ ZALEPI ZA PLEH: Ovaj lagani trik rešava stvar VOZIO SA 3, 14 PROMILA ALKOHOLA U ORGANIZMU! Muškarac isključen iz saobraćaja u Bačkoj Topoli NE MOŽE VIŠE DA ĆUTI Hitno oglašavanje Pavla Jovanovića, otkrio šta je radio s Anđelom na Zlatiboru IZBIO SKANDAL U FINALU! Navijač napravio INCIDENT, policija morala da REAGUJE! Evo i zbog ČEGA! (VIDEO)

TEMA NEDELJE: KULTURA JAVNOG MEDIJSKOG NASTUPA

Objavio: RHT
27/05/2022 10:30 AM

Često ljudi pomisle da javni nastup podrazumeva samo govorenje pred velikim auditorijumom ili pred kamerama. Međutim, javnost je svuda oko nas. Prezentovanje nečega, kao vid komunikacije sa slušaocima u današnje vreme postalo je jedan od ključnih elemenata uspeha. Svako medijsko prezentovanje ili predstavljanje nečega velikom ili malom auditorijumu putem medija, nosi nešto novo i drugačije, te je jako bitno privući pažnju upravo tih gledalaca i slušalaca, i naravno na kraju postići i ono najvažnije, a to je održavanje pažnje auditorijuma kome se nešto upućuje. Auditorijum kod medijskog prezentera koji kao glavna figura prezentuje nešto, uvek traži grešku, te je jako bitno da prezenter ili voditelj na televiziji koji saopštava ili najavljuje, bude dobro pripremljen i da poznaje tematiku o kojoj priča.

Hypetv.rs
Kultura se odnosi na celokupno društveno nasleđe neke grupe ljudi, tj. na određene obrasce mišljenja, osećanja i delovanja neke grupe, zajednice ili društva, kao i na izraze tih obrazaca u materijalnim objektima.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih „konzumira“ široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje „masovnog konzumentskog društva“.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih „konzumira“ široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje „masovnog konzumentskog društva“.
Javni medijski nastup, na bilo kom mediju, uvek mora biti uverljiv i važno je shvatiti kako je cilj bilo kojeg medijskog pojavljivanja prenošenje informacija, zbog toga što prezenter uvek mora da se fokusira na publiku, a ne na sebe.
 Efikasan javni nastup na nekom od medija se odnosi na pridržavanje određenih pravila s kojima se nastoji ka uverljivosti. Prvenstveno je nužno shvatiti da je cilj bilo kojeg javnog pojavljivanja prenošenje informacije. To znači da se medijski činilac nikako ne sme previše fokusirati na sebe i prezentaciju, već na publiku.
Uverenost ili ti ubeđenje je ono što prezenter mora posedovati u ono šta prezentuje. Potpuna uverenost se ne stiče osloncem na intuiciju, ali to ostavlja jak utisak na publiku i gledaoce. Danas uverenost stvaraju na prvom mestu jaki argumenti, a ne sam autoritet ili fraza koju prezenter ponavlja kao floskulu. Uverenost koju treba podeliti sa medijskom publikom, može se i mora temeljiti na ličnom iskustvu, ali i na dobrom poznavanju onog šta predstavlja. Sve to treba saopštiti i predstaviti na način da bude slikovito i lako razumljivo, gde mora znati bar nešto više o temi koju prezentuje od prosečnog slušalaca i gledalaca.
Za razvoj i uspeh govorničke veštine u medijskom smislu, presudno je znati izabrati prave reči, izreći ih na najupečatljiviji način, pravim tonom i pri tome ne biti ni preopširan ni prekratak. To znači da se medijski prezenter nikako ne sme previše fokusirati na sebe, već na auditorijum. Dobar prezenter treba imati blage estetičko manipulativne karakteristike, ali se manipulacijom ne sme služiti kao glavim sredstvom komunikacije.
Hype televizija je dostupna na kanalu broj 146 za korisnike MTS Iris TV, m:SAT tv, BeotelNet, Orion telekom, Pošta NET i Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme m:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, i na kanalu broj 46 za korisnike Supernove, kao i na aplikaciji Arena Cloud.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS

HYPE TELEVIZIJA JE DOSTUPNA ZA KORISNIKE MTS IRIS TV, M:SAT TV NA POZICIJAMA 146 I 295, I BROJU 46 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE, KAO I NA APLIKACIJI ARENA CLOUD. HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE U CRNOJ GORI KORISNICIMA M:TEL KABLOVSKE MREŽE NA KANALU 173 I M:SAT NA POZICIJI 54. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE NA MREŽI M:TEL NA POZICIJI 43, KAO I IPTV NA KANALU 606.
HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIKE MTS IRIS TV NA KANALU 604, KAO I NA BROJU 702 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE KORISNICIMA M:SAT MREŽE NA POZICIJI 60.
Background adbanner