ponedeljak, 3. nov 2025.
  • NAJNOVIJE
  • HOROSKOP
  • HYPE ŽENA
Pretraga
Hype TV
Ad imageAd image
  • Naslovna
  • VESTI
    • DRUŠTVO
    • POLITIKA
    • KULTURA
  • HYPE ZVEZDE
  • SHOWBIZ
  • JET SET
  • Rijaliti
  • SPORT
  • HRONIKA
Reading: TEMA NEDELJE: KULTURA JAVNOG MEDIJSKOG NASTUPA
Font ResizerAa
Hype TVHype TV
  • NASLOVNA
  • VESTI
  • HYPE ZVEZDE
  • SHOWBIZ
  • JET SET
  • RIJALITI
  • SPORT
  • HRONIKA
  • TV PROGRAM
  • NASLOVNA
  • VESTI
    • DRUŠTVO
    • POLITIKA
    • KULTURA
  • HYPE ZVEZDE
  • SHOWBIZ
  • JET SET
  • RIJALITI
  • SPORT
  • HRONIKA
  • TV PROGRAM
Pratite nas
© 2025 Hype TV
Home » TEMA NEDELJE: KULTURA JAVNOG MEDIJSKOG NASTUPA
NEWSNOVOVESTIZanimljivosti

TEMA NEDELJE: KULTURA JAVNOG MEDIJSKOG NASTUPA

27.05.2022 | 10:30
NEWS NOVO VESTI Zanimljivosti
Vreme čitanja 5 min.
Podeli

Često ljudi pomisle da javni nastup podrazumeva samo govorenje pred velikim auditorijumom ili pred kamerama. Međutim, javnost je svuda oko nas. Prezentovanje nečega, kao vid komunikacije sa slušaocima u današnje vreme postalo je jedan od ključnih elemenata uspeha. Svako medijsko prezentovanje ili predstavljanje nečega velikom ili malom auditorijumu putem medija, nosi nešto novo i drugačije, te je jako bitno privući pažnju upravo tih gledalaca i slušalaca, i naravno na kraju postići i ono najvažnije, a to je održavanje pažnje auditorijuma kome se nešto upućuje. Auditorijum kod medijskog prezentera koji kao glavna figura prezentuje nešto, uvek traži grešku, te je jako bitno da prezenter ili voditelj na televiziji koji saopštava ili najavljuje, bude dobro pripremljen i da poznaje tematiku o kojoj priča.

Hypetv.rs
Kultura se odnosi na celokupno društveno nasleđe neke grupe ljudi, tj. na određene obrasce mišljenja, osećanja i delovanja neke grupe, zajednice ili društva, kao i na izraze tih obrazaca u materijalnim objektima.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih „konzumira“ široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje „masovnog konzumentskog društva“.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih „konzumira“ široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje „masovnog konzumentskog društva“.
Javni medijski nastup, na bilo kom mediju, uvek mora biti uverljiv i važno je shvatiti kako je cilj bilo kojeg medijskog pojavljivanja prenošenje informacija, zbog toga što prezenter uvek mora da se fokusira na publiku, a ne na sebe.
 Efikasan javni nastup na nekom od medija se odnosi na pridržavanje određenih pravila s kojima se nastoji ka uverljivosti. Prvenstveno je nužno shvatiti da je cilj bilo kojeg javnog pojavljivanja prenošenje informacije. To znači da se medijski činilac nikako ne sme previše fokusirati na sebe i prezentaciju, već na publiku.
Uverenost ili ti ubeđenje je ono što prezenter mora posedovati u ono šta prezentuje. Potpuna uverenost se ne stiče osloncem na intuiciju, ali to ostavlja jak utisak na publiku i gledaoce. Danas uverenost stvaraju na prvom mestu jaki argumenti, a ne sam autoritet ili fraza koju prezenter ponavlja kao floskulu. Uverenost koju treba podeliti sa medijskom publikom, može se i mora temeljiti na ličnom iskustvu, ali i na dobrom poznavanju onog šta predstavlja. Sve to treba saopštiti i predstaviti na način da bude slikovito i lako razumljivo, gde mora znati bar nešto više o temi koju prezentuje od prosečnog slušalaca i gledalaca.
Za razvoj i uspeh govorničke veštine u medijskom smislu, presudno je znati izabrati prave reči, izreći ih na najupečatljiviji način, pravim tonom i pri tome ne biti ni preopširan ni prekratak. To znači da se medijski prezenter nikako ne sme previše fokusirati na sebe, već na auditorijum. Dobar prezenter treba imati blage estetičko manipulativne karakteristike, ali se manipulacijom ne sme služiti kao glavim sredstvom komunikacije.
Hype televizija je dostupna na kanalu broj 146 za korisnike MTS Iris TV, m:SAT tv, BeotelNet, Orion telekom, Pošta NET i Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme m:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, i na kanalu broj 46 za korisnike Supernove, kao i na aplikaciji Arena Cloud.
OZNAKE:Dusan Cakichypetv.rsKultura javnog medijskog nastupatema nedelje
Podeli
Facebook Whatsapp Whatsapp Threads Email Copy Link Print
Prethodna objava DIREKTORKA KLINIKE SVE PRIZNALA: Kako je Mina Vrbaški postala medicinska sestra?
Sledeća objava NOVA LJUBAV! MILICA TODOROVIĆ U VEZI SA GUDELJEVIM BRATOM!? (FOTO)
Nema komentara

Ostavite odgovor Odustani od odgovora

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pratite nas

FacebookLike
InstagramFollow
YoutubeSubscribe
TiktokFollow

Najnovije

ODAVDE JE POČEO! Džordž Kluni otkrio čime se bavio pre nego što je POSTAO GLUMAC!

„OVDE IMA LJUDI KOJI IMAJU MNOGO VIŠE NOVCA OD MENE!“ Bili Ajliš PROZVALA MILIJARDERE – Zakerberg ostao hladan!

NOVA TUŽBA ZA ALEKA BOLDVINA: „Bio sam žrtveno jagnje“

OVI ZNAKOVI ĆE SE OBOGATITI U NOVEMBRU! Stiže finansijski preporod, imaće PARA kao PLEVE

TRAGEDIJA JE JOŠ VEĆA! Broj žrtava porastao!

AKO STE U OVOM PERIODU BILI DETE, JUTJUB VAM DUGUJE NOVAC!

Ne propustite

OVO SU NAJVEĆE SLABOSTI I MANE HOROSKOPSKIH ZNAKOVA! Evo kako da ih prevaziđete

DRUŠTVO HOROSKOP VESTI

NAŠA STARLETA UZ MAMINU POMOĆ SMRŠALA 20 KILOGRAMA! Danas izgleda kao AVION, a nekad je vređali zbog DEBLJINE (FOTO)

SHOWBIZ VESTI

BARBI AFRIKA NEPREPOZNATLJIVA! Mala slatka plavuša postala vatrena policajka!

SHOWBIZ VESTI

IZMENA NA OVOJ LINIJI GRADSKOG PREVOZA

DRUŠTVO VESTI
Prikaži više
2787641c-092d-4dcf-8bd1-654231d30950

ČITAJTE NAS I NA HYPE TV KANALIMA WHATSAPP, VIBER I TELEGRAM

Čitajte Hypetv.rs portal, najbrži portal u Srbiji i regionu sa najvećim rastućim rezultatima i ekskluzivnim vestima. Zapratite nas i na društvenim mrežama Instagram, Facebook, Threads, TikTok!
  • Impresum
  • Politika privatnosti
  • Uslovi korišćenja
  • Kontakt
Pratite nas
2025 © Hype TV
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?