Background adbanner
calendar

Sreda 3. Septembar, 2025

aktuelno ikonica Aktuelno
JABUKE SA MEDOM I CIMETOM IZ RERNE: Poslastica savršena za dijetu! ZBOG OVOGA VAM TELEFON SPORIJE RADI: Iskoristite ove trikove za vraćanje brzine! DA LI STE ZNALI? Srpski grb i DANAS stoji na Cartie radnjama u svetu – RAZLOG ĆE VAS ODUŠEVITI! OTKRIVENO KOGA ĆE LEJDI GAGA IGRATI U SERIJI „WEDNESDAY“ Isplivale i prve fotke! (FOTO) OVOG VIKENDA U BEOGRADU MOŽE DA SE POSMATRA ZANIMLJIV NEBESKI FENOMEN Evo odakle je najbolje gledati pomračenje Meseca MILICA VELIČKOVIĆ IDE NA SUD SA TERZINOM DEVOJKOM! Odlučila da presavije tabak, crno joj se piše „PORŠELINA JE MLADA VENDI, NIJE MOJ NIVO“ Maja Marinković žestoko udarila na bivšu drugaricu! KRISTIJAN GOLUBOVIĆ POKREĆE NOVI BIZNIS! Od ovoga će zarađivati na HILJADE EVRA, sve će se odigrati na Kosovu KRISTINA REKLA PRAVI RAZLOG RASKIDA I IZNELA JEZIVE DETALJE VEZE SA KRISTIJANOM: „Naš odnos je oduvek bio kritičan, nemiran, nije klasična srećna porodična priča“ MAJA MARINKOVIĆ URNISALA CARA I ALEKS NAKON POMIRENJA: „‘Oni bez mene ne postoje“ NE PITA SE VIŠE EVROPSKI ŠAMPION! Poljaci prvi put razočarali svoju publiku „HVALA PREDSEDNIKU PUTINU NA PODRŠCI“ Aleksandar Vučić: „Saradnja sa Rusijom je od ključnog značaja“ (VIDEO) JANJUŠ PRVI PUT U JAVNOSTI NAKON OPERACIJE! Jedva stoji na nogama – EVO ŠTA GA BOLI! (FOTO) MILICA TODOROVIĆ NE ŠTEDI NA OPREMANJU SOBE ZA BEBU! Evo gde se pevačica nalazi dok uživa u trudnoći! BIVŠI RIJALITI UČESNIK OTKRIO POL BEBE! Napravljeno slavlje pored bazena – OVO JE NJEGOVA REAKCIJA! (FOTO) KOJI HOROSKOPSKI ZNACI SU NAJBOLJI U KREVETU? Oni važe za najbolje LJUBAVNIKE, da li je vaš ZNAK među njima?

TEMA NEDELJE: KULTURA JAVNOG MEDIJSKOG NASTUPA

Objavio: RHT
27/05/2022 10:30 AM

Često ljudi pomisle da javni nastup podrazumeva samo govorenje pred velikim auditorijumom ili pred kamerama. Međutim, javnost je svuda oko nas. Prezentovanje nečega, kao vid komunikacije sa slušaocima u današnje vreme postalo je jedan od ključnih elemenata uspeha. Svako medijsko prezentovanje ili predstavljanje nečega velikom ili malom auditorijumu putem medija, nosi nešto novo i drugačije, te je jako bitno privući pažnju upravo tih gledalaca i slušalaca, i naravno na kraju postići i ono najvažnije, a to je održavanje pažnje auditorijuma kome se nešto upućuje. Auditorijum kod medijskog prezentera koji kao glavna figura prezentuje nešto, uvek traži grešku, te je jako bitno da prezenter ili voditelj na televiziji koji saopštava ili najavljuje, bude dobro pripremljen i da poznaje tematiku o kojoj priča.

Hypetv.rs
Kultura se odnosi na celokupno društveno nasleđe neke grupe ljudi, tj. na određene obrasce mišljenja, osećanja i delovanja neke grupe, zajednice ili društva, kao i na izraze tih obrazaca u materijalnim objektima.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih „konzumira“ široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje „masovnog konzumentskog društva“.
Medij je termin koji se koristi da bi se označila jedna struktura u društvima koja postoji da bi komunicirala sa širokim javnošću. Termin mediji se često koriste u 1920-oj godini sa širenjem prisustva radija i novina koja su decenijama počela da postiže daleko veću javnost. Mass mediji je termin koji potiče od engleske reči Mass media, što znači masovni mediji, koji su ušli u upotrebi, dvadesetih godina dvadesetog veka, sa pojavom radija, štampa i kasnije televizije. Pod nijima se podrazumevaju svi mediji koji su dizajnirani tako da ih „konzumira“ široka publika. Njihove glavne karakteristike su da snažno utiču na formiranje „masovnog konzumentskog društva“.
Javni medijski nastup, na bilo kom mediju, uvek mora biti uverljiv i važno je shvatiti kako je cilj bilo kojeg medijskog pojavljivanja prenošenje informacija, zbog toga što prezenter uvek mora da se fokusira na publiku, a ne na sebe.
 Efikasan javni nastup na nekom od medija se odnosi na pridržavanje određenih pravila s kojima se nastoji ka uverljivosti. Prvenstveno je nužno shvatiti da je cilj bilo kojeg javnog pojavljivanja prenošenje informacije. To znači da se medijski činilac nikako ne sme previše fokusirati na sebe i prezentaciju, već na publiku.
Uverenost ili ti ubeđenje je ono što prezenter mora posedovati u ono šta prezentuje. Potpuna uverenost se ne stiče osloncem na intuiciju, ali to ostavlja jak utisak na publiku i gledaoce. Danas uverenost stvaraju na prvom mestu jaki argumenti, a ne sam autoritet ili fraza koju prezenter ponavlja kao floskulu. Uverenost koju treba podeliti sa medijskom publikom, može se i mora temeljiti na ličnom iskustvu, ali i na dobrom poznavanju onog šta predstavlja. Sve to treba saopštiti i predstaviti na način da bude slikovito i lako razumljivo, gde mora znati bar nešto više o temi koju prezentuje od prosečnog slušalaca i gledalaca.
Za razvoj i uspeh govorničke veštine u medijskom smislu, presudno je znati izabrati prave reči, izreći ih na najupečatljiviji način, pravim tonom i pri tome ne biti ni preopširan ni prekratak. To znači da se medijski prezenter nikako ne sme previše fokusirati na sebe, već na auditorijum. Dobar prezenter treba imati blage estetičko manipulativne karakteristike, ali se manipulacijom ne sme služiti kao glavim sredstvom komunikacije.
Hype televizija je dostupna na kanalu broj 146 za korisnike MTS Iris TV, m:SAT tv, BeotelNet, Orion telekom, Pošta NET i Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme m:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, i na kanalu broj 46 za korisnike Supernove, kao i na aplikaciji Arena Cloud.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

ZABRANJENO PREUZIMANJE BEZ NAVODJENJA IZVORA I AUTORA

PRATITE NAS

HYPE TELEVIZIJA JE DOSTUPNA ZA KORISNIKE MTS IRIS TV, M:SAT TV NA POZICIJAMA 146 I 295, I BROJU 46 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE, KAO I NA APLIKACIJI ARENA CLOUD. HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE U CRNOJ GORI KORISNICIMA M:TEL KABLOVSKE MREŽE NA KANALU 173 I M:SAT NA POZICIJI 54. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE TELEVIZIJA DOSTUPNA JE NA MREŽI M:TEL NA POZICIJI 43, KAO I IPTV NA KANALU 606.
HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIKE MTS IRIS TV NA KANALU 604, KAO I NA BROJU 702 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE KORISNICIMA M:SAT MREŽE NA POZICIJI 60.
Background adbanner