“SKUPO JE BITI BREND NIKOLIJA” Pevačica opravdano neskromna: “Samo kvalitet i ulaganje u karijeru”
“SKUPO JE BITI BREND NIKOLIJA”
Nikolija Jovanović gostovala je na Hype televiziji u emisiji “Chit Chat sa Nemanjom” i tom prilikom otkrila važnost ulaganja u pesme i produkciju.
Ulaganje u karijeru postalo je ključni element u savremenom muzičkom svetu, gde umetnici teže da ostvare dugoročni uspeh i izgrade održivu karijeru. Jedna od istaknutih figura koja je nedavno istakla važnost ulaganja u svoju muzičku karijeru je pevačica Nikolija:
“Ljudi su navikli da ja budem drugačija i orginalna maltene do noktiju. I ako se meni slučajno desi da ponovim nešto što je već neko poneo, razapnu me. A zaborave šta smo sve u prethodnih deset godina, moj stilista Stefan Orlić i ja plasirali.Maltene smo toplu vodu izmišljali. Tako da sam ovim albumom stavila sebe u drugi plan, a muziku i pesme u prvi” nastavlja Nikolija
“SKUPO JE BITI BREND NIKOLIJA”
“Skupa je igračka ovo čime se ja bavim, ali mene ispunjava i mislim da publika to prepoznaje. Da li finansijski vredi ne znam, mislim sigurno je isplativije kada se obuče jedna haljina i snimi jedan spot, ali nisam to ja.Radim ovako kako mislim da treba, i kako mi prija.Što je veći uspeh to je potrebno i više ulagati.I samo podizati svoj kvalitet” završava Nikolija
CELU EMISIJU POGLEDAJTE U VIDEU ISPOD:
Hypetv.rs/N.K.