SAŠA MIRKOVIĆ ODGOVORIO SVIMA KOJI OSUĐUJU NOVI LOGO EVROVIZIJE: „Mišljenje je kao i d*pe, svako ga ima s tim što je moje d*pe osvojilo to takmičenje pa će se možda više čitati“
SAŠA MIRKOVIĆ ODGOVORIO SVIMA KOJI OSUĐUJU NOVI LOGO EVROVIZIJE!
Novi logo Evrovizije za 2026. godinu razbesneo je publiku ovog muzičkog takmičenja, a modernizaciju slova mnogi su osudili. Tim povodom oglasio se direktor Hype produkcije Saša Mirković koji je 2007. godine doveo Evroviziju u Srbiju, pobedom Marije Šerifović.

„Ne razumem šta je sporno. Tradicija logoa Evrovizije ne postoji jer bi onda trebalo da se vratimo na logo kada je osnovana. To je i dalje najveće muzičko takmičenje u Svetu i totalno je nebitno kakav je logo. Odlično su napravili marketinšku kampanju jer će sada ljudi ponovo da se zanimaju Evrovizijom, a najlakše je ako im plasirate nešto oko čega će svako iznositi svoje mišljenje, kao i ja sada. Mišljenje je kao i dupe, svako ga ima s tim što je moje dupe osvojilo to takmičenje pa će se možda više čitati. Kako god, drago mi je da se Evrovizija ponovo vraća na velika vrata u domove ljudi i nadam se da će promeniti i sistem takmičenja da kažnjavaju one televizije koje šalju nameštene pobednike kao što je to slučaj sa RTS-om pa onda nema nikakvih rezultata za Srbiju.“
Hypetv.rs/J.V.
GLEDAJTE NAS!

Čitajte Hypetv.rs portal, najbrži portal u Srbiji i regionu sa najvećim rastućim rezultatima i ekskluzivnim vestima. Zapratite nas i na Instagramu, Facebook, Threads!