SAŠA MIRKOVIĆ DONEO ODLUKU I ODUŠEVIO JAVNOST: “Sav prihod od glasova u rijalitiju ide u HUMANITARNE SVRHE, Hype poklanja jednoj porodici i KUĆU”
Saša Mirković oduševio javnost

Ostalo je samo nekoliko meseci do početka novog rijalitija “Imanje” na Hype televiziji, koji je izazvao ogroman interes u celom regionu od trenutka kada je najavljen. Saša Mirković, vlasnik Hype televizije i Hype produkcije, prepoznao je potencijal jednog od najpoznatijih imanja u Lisoviću i odlučio da kreira rijaliti format kakav do sada nije viđen na našim prostorima.
Ovaj jedinstveni rijaliti šou ističe se po tome što neće tolerisati nasilje, uvrede i tuče, već će fokus biti na lepom i pristojnom ponašanju. “Imanje” će biti edukativnog karaktera, sa akcentom na radne navike i isticanje pravih kvaliteta učesnika. Gledaoci će imati priliku da prate učesnike dok se suočavaju sa svakodnevnim izazovima života na imanju, pokazujući svoju snalažljivost, radnu etiku i međuljudske veštine.

Međutim, Saša Mirković je ponovo oduševio javnost svojom novom odlukom koja je izazvala brojne pozitivne reakcije.
VELIKO IZNENAĐENJE
Naime, Mirković je javno saopštio da će sav prihod od glasova koje publika bude slala tokom rijalitija “Imanje” biti usmeren u humanitarne svrhe, konkretno za pomoć porodicama koje su ostale bez krova nad glavom. Ovaj humani gest nije kraj iznenađenja koje je Mirković pripremio.
Hype produkcija, kao društveno odgovorna kompanija, odlučila je da ode korak dalje i pokloni jednu kuću porodici. Ovaj potez predstavlja značajan korak ka pružanju konkretne pomoći i podrške onima kojima je najpotrebnija. Saša Mirković je ovom prilikom pozvao i svoje kolege iz industrije da slede primer Hype produkcije i uključe se u humanitarnu akciju, doprinoseći zajednici na sličan način.
-Želim svima da saopštim da će sav prihod od sms poruka koje budete slali za vaše favorite u rijalitiju “Imanje” ići u humanitarne svrhe za porodice bez krova nad glavom – započeo je Saša Mirković, pa otkrio dalje:
-Osim toga Hype produkcija kao društveno odgovorna kompanija će jednoj takvoj porodici pokloniti kuću. Želim da na ovaj način pozovem i ostale kolege da slede naš primer i da takođe isprate humanitarnu akciju Hype televizije – javno je saopštio odluku vlasnik Hype produkcije i Hype televizije.

Ova inicijativa ne samo da pokazuje društvenu odgovornost Hype produkcije, već i podiže svest o važnosti humanitarnog delovanja.
Rijaliti počinje 7. septembra
-Počinju pripreme za najveći program na Balkanu! Vidimo se 7. septembra da proverite kako smo sve spremili za novu televizijsku sezonu. Balkan će dobiti novi PORODIČAN RIJALITI program jer želimo da omogućimo ljudima širom Balkana i Srbije da vide da mogu i nešto drugo da gledaju na ekranima a ne samo svađe i tuče. – napisao je svojevremeno Mirković.
BONUS VIDEO:
Hypetv.rs/E.B.
PRATITE NAS
HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE ZA KORISNIKE MTS IRIS TV NA KANALU 604, KAO I NA BROJU 702 ZA KORISNIKE SUPERNOVA KABLOVSKE TELEVIZIJE. U BOSNI I HERCEGOVINI HYPE 2 TELEVIZIJA DOSTUPNA JE KORISNICIMA M:SAT MREŽE NA POZICIJI 60.