Poznati lanac supermarketa “PROMENIO” LOGO NAKON 20 GODINA , ljudi ne prestaju da se smeju i ZBIJAJU ŠALE (FOTO)
Poznati lanac supermarketa “promenio” logo nakon 20 godina, ljudi ne prestaju da se smeju i zbijaju šale
Foto:Printskrin:Walmart
– Walmart s uzbuđenjem najavljuje sveobuhvatno osveženje brenda koje odražava njegovu evoluciju kao trgovačkog lanca – poručili su iz ovog lanca trgovina koji kombinuje koncept supermarketa i trgovačkog centra, prilagođen američkom stilu života.
Dodali su da se promena odnosi na logo, paletu boja i sam ton logotipa.
Foto:Printskrin:Walmart
Pogledajmo promenu…
Poznati lanac supermarketa “promenio” logo nakon 20 godina, ljudi ne prestaju da se smeju i zbijaju šale
Foto:Printskrin:Walmart
Naravno, odmah su usledile reakcije na društvenim mrežama.
“Vau! Kakva ideja, kakva izvedba! Nadam se da ste dobro platili grafičkog dizajnera”, “Ne mogu da verujem da je neko zaradio na ovome”, “Već vidim neku konsultantsku firmu koja je tražila milione za ovaj ‘rebrending'”, pisali su korisnici društvenih mreža. A dok se oni šale, direktor kompanije je zadovoljan.
– Izgled i dojam našeg brenda je moderniji, naš osveženi identitet brenda odražava Walmartovu trajnu posvećenost načelima osnivača Sama Waltona i služenju našim kupcima bez obzira na sve – izjavio je William White za američke medije.
Šta je Walmart?
Walmart je hipermarket sa izuzetno širokim asortimanom. Na jednom mestu možete kupiti doslovno sve: hranu, odeću, elektroniku, nameštaj, lekove, pa čak i baštensku opremu ili auto-delove. Cene u Walmartu često su niže zahvaljujući masovnoj kupovini i proizvodnji, što ga čini popularnim kod šire populacije, posebno u ruralnim i prigradskim područjima.
Hype tv.rs/M.K.