Ovako su izgledali poslednji trenuci u avionu pre nego što se zakucao u zid u Koreji!
Ovako su izgledali poslednji trenuci u avionu pre nego što se zakucao u zid u Koreji
U avionskoj nesreći stradalo je 179 ljudi!
Avion Jeju Air (Džedžu er) prevozio je 175 putnika. I šest člana posade kada mu je u 8.54 sati po lokalnom vremenu data dozvola za sletanje.
Photo: Hype TV/Ilustracija
Samo tri minuta kasnije kontrolni toranj aerodroma upozorio je pilote na mogućnost udara ptica. Minut kasnije pilot je poslao “mejdej” signal (poziv u pomoć).
Ovako su izgledali poslednji trenuci u avionu pre nego što se zakucao u zid u Koreji
A onda se u 9.03 avion zakucao u betonski zid na aerodromu nak Korejion neuspelog pokušaja sletanja, prenosi Sky news.
Sada se čini da je između primanja upozorenja i signala mejdej, letelica pretrpela udar ptica.
Od fatalne nesreće, vatrogasna služba saopštila je da postoje sumnje da je možda ulogu u strašnoj nesreći imao i udar ptica.
Da podsetimo, u avionskoj nesreći na Međunarodnom aerodromu Muan u nedelju je poginulo 179 ljudi. Nakon problema prilikom sletanja aviona Boing 737 kompanije Džedžu er. A mediji navode da bi mogući uzroci nesreće mogli biti sudar sa pticama. Problemi sa točkovima ili zid koji se nalazi na kraju piste.
Vlada J. Koreje naložila inspekciju svih aviona Boing 737-800 nakon avionske nesreće
Vlada Južne Koreje saopštila je danas da je naložila da se izvrši inspekcija bezbednosti svih aviona Boing 737-800 kojim upravljaju domaće avio-kompanije, nakon nesreće koja se u nedelju dogodila tom modelu aviona južnokorejske avio-kompanije Džedžu er (Jeju Air), u kojoj je poginulo 179 ljudi.
Zvaničnik Ministarstva saobraćaja Južne Koreje rekao je da to ministarstvo posebno planira da sprovede rigorozne mere inspekcije bezbednosti kompanije Džedžu er nakon ponovljenih problema sa stajnim trapom.
Zvaničnik je naveo da će u istrazi nesreće u nedelju učestvovati i američki Odbor za bezbednost saobraćaja, predstavnici Boinga i proizvođač motora CFM International.
Hypetv.rs/Srbija Danas S.S.