Nije Tinder, ali je jednako popularan! Na hrvatskom ‘Fitness Instagramu’ svi su isklesani i zgodni, a sada tamo možete upoznati i ljubav života
Nije Tinder, ali je jednako popularan! Na hrvatskom ‘Fitness Instagramu’ svi su isklesani i zgodni, a sada tamo možete upoznati i ljubav života

Nakon što je prošlog februara lansirana na App Store i Google Play, besplatna aplikacija FiZone, koja je u potpunosti hrvatski brend, napravila je toliki ‘boom’. Da ju je na zaslone telefona u nekoliko dana downloadalo nekoliko desetina hiljada korisnika. Taj se broj u međuvremenu višestruko povećao. A aplikaciju koja je namenjena ljubiteljima fitnessa, sporta i rekreacije, koristi ekipa iz čitavog regiona.
Bilo da tražite najnovije trendove vežbanja, savete o prehrani, personalnog trenera, najbliže teretane u svom komšiliku ili turistički posećujete neku zemlju i želite znati kakve su vam rekreacijske aktivnosti u blizini, FiZone je upravo ono što vam je za to potrebno. Korisnicima su na raspolaganju i nutricionistički savjeti. A FiZone se ističe i po tome što funkcioniše poput društvene mreže, pa ga u medijima krasi epitet ‘Fitness Instagram’. Naime, jednom kad se registrujete i napravite profil, možete objavljivati fotografije i povezati se s ostalim korisnicima. Te s njima deliti savete oko vežbi, prehrane i slično.

Nije Tinder, ali je jednako popularan! Na hrvatskom ‘Fitness Instagramu’ svi su isklesani i zgodni, a sada tamo možete upoznati i ljubav života
Odnedavno FiZone ima i veliku novost – uvedena je opcija chata! Baš kao i na popularnim aplikacijama za upoznavanje, sada se i na FiZoneu porukom možete javiti drugim korisnicima i započeti razgovor. Svi imaju prava imena i autentične fotografije, na kojima su u prvom planu isklesana tela. A otkako je chat postao aktivan, ova opcija na aplikaciji pokazala se kao pun pogodak. Chat zapravo omogućava bržu komunikaciju s trenerima. Međutim, oni koji koriste aplikaciju mogu se javiti i drugim korisnicima, pa nije isključeno da među nekima od njih frcnu iskre i dogodi im se ljubav života.

Chat nije jedina novost u aplikaciji! Sigurno vam se nekad dogodilo da ste izgubili člansku karticu teretane pa ste morali kupiti novu. Više ne morati brinuti da će vam se to dogoditi jer FiZone zahvaljujući implementaciji NFC tehnologije korisnicima omogućava korišćenje digitalne članske kartice. Ova funkcija podržana je od firme Apple što FiZone čini proverenom i pouzdanom platformom koja je zadovoljila njihove standarde. Time se značajno doprinosi ekološkoj održivosti, a korisnicima se pruža potpuna kontrola ulaza u objekte i smanjenje troškova. Sve što trebate napraviti prilikom ulaska u teretenu je da digitalnu člansku karticu skladištenu u mobilnom telefonu prislonite na uređaj za prijavu i to je – to! Vežbanje može da počne!

– Ponosni smo na broj naših korisnika koji raste svaki dan i drži nas visoko na rang listama. To nam daje veliku motivaciju da nastavimo s razvojem. Želimo stvoriti novu društvenu mrežu i proširiti se globalno. Plan je da u budućnosti implementiramo nove fukcije, ali i zaposlimo još mladih i perspektivnih ljudi. Dakako, i probudimo što više svest o zdravim i društvenim aktivnostima. Jer na kraju krajeva to je od svega – najvažnije! – istaknuo je Vladimir Sabljić iz FiZonea.
USKORO HYPE ZVEZDE
Na Hype televiziji uskoro počinje muzičko takmičenje “Hype Zvezde”, koje će okupiti talente iz različitih muzičkih žanrova i pružiti priliku mladim pevačima da se dokažu na velikoj sceni. U ulozi žirija naći će se velika imena domaće scene, Mira Škorić, Aca Lukas i Miroslav Ilić, dok su dva člana žirija za sada ostala tajna.
– Megazvezde u žiriju plus dva člana iznenađenja – otkrio je Saša Mirković, vlasnik i direktor Hype televizije i Hype producije, najavljujući spektakl za publiku i takmičare.
Ovo takmičenje obećava da će pomeriti granice u muzičkoj industriji, pružajući talentovanim pojedincima platformu za dokazivanje, a publici nezaboravne muzičke trenutke.
– Jedini festival u kome nema plaćanja i nameštanja. Najbolji neka pobedi! -istakao je Mirković nedavno.
Više na ovom LINKU.
HypeTv.rs / M.K.