NATAŠA MILOSAVLJEVIC: HYPE MODNI ŠOU “SHE’S GOT A LOOK” spaja ljude!
Organizatorka emisije “She’s god the look”, Nataša Milosavljević tvrdi da je sve spremno za snimanje u Crnoj Gori.
Regionalni šou “She’s god the look” uskoro se snima i u Crnoj Gori. Kandidatkinje su izabrane, a četiri emisije, koliko je planirano snimaće se 10. i 11. jula u Herceg Novom. Ovaj šou već se emituje na Hype TV-u sa učesnicama iz Srbije i Hrvatske.
Tokom dva dana, ekipa će snimati na lokacijama – hotel “Lazure” i Gradski muzej “Mirko Komnenović”.
“Sve je spremno kada je reč o sezoni ‘She’s god the look’ u Crnoj Gori, počevši od lokacija, učesnica, modela koji će se naći u samom takmičenju. Zahvalnost dugujemo pokrovitelju Opštini Herceg Novi koja je prepoznala vrednost i perspektivu samog projekta, ali i našem generalnog sponzoru ‘The one fashion’, svim učesnicima i prijateljima projekta”, kaže u razgovoru za “Vijesti” Nataša Milosavljević organizatorka ovog projekta za Crnu Goru..
Za dva dana, koliko će ekipa provesti u Crnoj Gori, snimiće se kompletan serijal od četiri emisije, no iako je tempo poprilično žestok, sagovornica “Vijesti” je sigurna da će sve stići.
“Želeli smo da sve bude spremno na ozbiljnom nivou i to je razlog što smo snimanje pomerili više od mesec dana od planiranog. Sad je već sezona počela i u skladu sa tim vodili smo se da napravimo kvalitetan tim i dobru organizaciju koja može odgovoriti ovakvom izazovu zajedno sa ljudima iz Hype televizije”, kaže Milosavljević.
Konkurs je bio otvoren od sredine aprila, no zbog aktuelne pandemije nije bilo kastinga, već je sve završeno online.
“Iako je konkurs bio online, stigao je veliki broj prijava. Moram naglasiti da je puno devojaka poslalo prijave, iako u startu nisu zadovoljavale kriterijume – visine ili minimalnu starosnu dob. Napravljena je lista od 10 takmičarki i devojke su, ne samo lepe, nego i vrlo harizmatične. Imaju taj “X faktor” koji je neophodan za ovo takmičenje”, pohvalila se Milosavljevićeva.
Još na početku konkursa, pozvala je devojke sa iskustvom i bez njega da se prijave za učešće u “She’s god the look”.
“Većina djevojaka je sa većim ili manjim iskustvom, ali dobile su svakako priliku i početnice”, otkriva ona koga ćemo sve gledati kad je Crna Gora u pitanju.
“Manji broj devojaka je odustao već u startu kada su se raspitivali o kastingu, jer nisu bile sigurne u sebe, pa su tražile opravdanje kako je to zbog toga što ne znaju ko će biti u žiriju, da li će biti oštri na komentarima, da li je potrebno poznavanje engleskog jezika i slično”, dodaje nekadašnja misica Crne Gore.
Živimo u maloj zemlji gde se sve može i ide “preko veze”, no za ovu emisiju bila su jasna pravila, pa nije bilo takvih ustupaka.
“Ovde se sve može preko veze i sve ide preko veze, jer mi smo ljudi koji će radije na taj način zadužiti ‘kredit’ kod nekoga, nego pomoći, podržati, pokazati znanje ili postupiti pravično. Da ne govorim o tome koliko poštujemo pravila, sem onih pravila koja su propisana zakonima, tj. kaznama i po mogućnosti novčanim, jer tu najviše zaboli. Vidim to u svom svakodnevnom okruženju, a najbolji pokazatelj je period korone kada ni pandemija nije uticala da se zamisle, već bi se oglušavali na iste te zakone koji štite život. Tako da nisam iznenađena brojem prijava gdje apsolutno nisu ispoštovane propozicije”, iskrena je Milosavljevićeva.
Finalistkinja iz Crne Gore, takmičiće se sa devojkama iz Srbije i Hrvatske, a o konkurenciji iz te dvije ex-Yu republike kaže:
“U svakodnevnoj sam komunikaciji sa ljudima iz Hype TV čiji je ovo i projekat, ali i prijateljicom Antonelom Ivanović koja je zadužena za ovaj izbor u Hrvatskoj. Koncept je isti za sve tri zemlje i tu odstupanja nema, ali u svakoj zemlji će biti prepoznat lični pečat organizatora”, sigurna je ona.
Nataša kad je manekenstvo u pitanju iza sebe ima višegodišnje iskustvo. Na pitanje ima li manekenstvo kao posao perspektivu u Crnoj Gori s obziom na to da se sve svodi na dvije manifestacije i eventualno nekoliko samostalnih revija, odgovara:
“Verujem da će biti, uvijek sam optimista. Ako ne sada, za neke sljedeće generacije biće perspektiva. Pored postojećih, sigurna sam da će biti još velikih i ozbiljnih manifestacija u skorije vreme. Ljudi u Crnoj Gori vole modu, prate i ne odustaju od nje. Pokazatelj te ljubavi prema modnoj industriji je i uspeh organizatora manifestacije koje je u toku, bez obzira na aktuelnu pandemiju. Modni svijet spaja. U njemu ne postoje političke, kulturološke razlike i to je naljepše u ovom poslu”, zaključuje Milosavljević.
Pored brenda “The One fashion”, u prvoj sezoni što se Crne Gore tiče učestvuju i Sportvisio, Supplement Store Crna Gora, Crnogorski ruksak, Sanja Bobar, Concord Limousines i drugi, dok će za šminku biti zadužen Farmasi tim.
Izvor: Vijesti.me