NAŠ ČOVEK RADIO NOVI LOGO ZA PROMOTIVNI KONCERT EVROVIZIJE 2026! Evo čime se bavi Mašović!
NAŠ ČOVEK RADIO NOVI LOGO
Nurudin Mašović, dizajner naše gore list, radio je novi logo promotivnog muzičkog koncerta u Amsterdamu, jedne od više manifestacija u okviru Evrovizije, pisao je portal Free media.

Njegov rad premašio je očekivanja ljudi koji su odlučivali o logotipu. Mnogo je bilo prijavljenih dizajnera iz cele Evrope, a pogotovo iz Holandije, gde se koncert i održava. Nurudin se iznenadio kada je čuo lepe vesti, da je on pobednik ovog konkursa i da će se njegova ideja realizovati.
“Oni su se meni odmah javili, ali ja taj mejl nisam vidio. Nekako su mi bila isključena obaveštenja. Onda su me ponovo kontaktirali da pitaju jesam li i dalje zainteresovan. Nisam mogao da verujem šta sam pročitao”, kaže ovaj mladi talentovani mladić.
AUSTRIJA DALA ZVANIČNO SAOPŠTENJE! Evo u kom gradu će se održati Evrovizija 2026!
NAŠ ČOVEK RADIO NOVI LOGO
Mašović je imao sastanak onlajn putem sa organizatorima, te je doradio prvobitnu zamisao i dodao simbole koje je zamislio.
“Bio sam u fazonu da možda to nije istina. Sve do trenutka kada sam im poslao glavnu verziju rada i dok to oni nisu zvanično objavili, bio sam skeptičan. Osjećaj je bio zaista neverovatan”, rekao je Nurudin za Freemedia.rs.
Njegov trud se, očigledno, isplatio.
“Skoro svake godine sam svim državama slao svoje prijedloge logotipa. Oni su mi odgovarali da je to što radim dobro, da će me imati u vidu, ali da će logo raditi neko iz zemlje domaćina”, ističe mladi umetnik.
Uz njega je izabrana i grafička dizajnerica iz Njemačke Miriam Weber, koja će mu ubuduće pomagati u daljem radu i izradi promotivnih materijala.
Hypetv.rs V.M./Freemedia.rs
Pročitajte i: