
Prvi put se pojavila 2015. godine, ali je tek tokom protekle godine doživela pravu eksploziju popularnosti.
Ukoliko ste makar malo vremena proveli na TikToku ili Instagramu, velika je verovatnoća da vam je ovaj neobični, pomalo jezivi zec već iskočio na „feed“.
No, ako ga još niste sreli, važno je znati da lutka Labubu potiče iz serije likova The Monsters, koju je osmislio hongkonški umetnik Kasing Lung, dok je proizvodi poznati kineski brend Pop Mart, prenosi City Magazine.
Iako se prvi put pojavila 2015. godine, Labubu je tek u protekloj godini doživela pravu eksploziju popularnosti i zavladao mainstreamom, naročito među generacijom Z.
Toliko da je čak i Bad Bunny napravio svoj „hommage“ u vidu lika Sapo Concho.
Labubu se najčešće kupuje u „blind-box“ formatu, što znači da kupac ne zna koju lutku će dobiti. Taj element iznenađenja stvorio je ogroman hajp i aktivno sekundarno tržište, gde se retke figure preprodaju po višestruko većim cenama.
Planirana adaptacija trebalo bi da proširi Labubuov svet daleko izvan njegove uloge kao igračke, uvodeći ga u širi narativ prepun čudovišta, magije i neobičnih avantura, ali sa prepoznatljivom dozom nestašnog šarma koji ga je i proslavio.
Projekat je još u začetku, pa još uvek nema potvrđenih producenata, glumaca niti datuma izlaska. Ova filmska adaptacija je još jedan primer kako azijski brendovi i likovi osvajaju globalnu pop kulturu.
Nakon što su K-pop, K-drame i projekti poput K-pop Demon Hunters, najgledanijeg Netfliksovog filma svih vremena, osvojili globalnu publiku, sada i jedan mali, neobični zec iz Hong Konga dobija priliku za svoj holivudski trenutak.
U tom društvu neće biti sam, jer su Warner Bros. Pictures i New Line Cinema nedavno potvrdili da i Hello Kitty stiže na filmsko platno.
Hypetv.rs/M.K.
GLEDAJTE NAS!

Čitajte Hypetv.rs portal, najbrži portal u Srbiji i regionu sa najvećim rastućim rezultatima i ekskluzivnim vestima. Zapratite nas i na Instagramu, Facebook, Threads!
