Rubrika VEROVALI ILI NE! Kako napredujemo kao ČOVEČANSTVO: Sve se na SVETU KOMPLIKUJE – zbog KUPUSA?! Evo o čemu se tačno radi (FOTO)
Sve se na SVETU KOMPLIKUJE – zbog KUPUSA?!
Kada je svet nastao, ljudi su se sporazumevali kako su znali i umeli. Jezici su nastajali, postojali su razni naučnici, dolazilo je do ratova…
Mnogo se govori o budućnosti čovečanstva, nedostatku empatije, socijalnim vezama i otuđenju. Poznato je da sve manje komuniciramo, kada se i vidimo uživo sa dragim osobama, često nam je telefon u rukama i ne obraćamo pažnju na reči koje izgovara naš sagovornik. Takođe, nekada nas mrzi da čitamo i da bogatimo svoj rečnik i sve je postalo instant.
Sve se na SVETU KOMPLIKUJE – zbog KUPUSA?!
Kada je biznis u pitanju, svesni smo da ni tu nisu potrebne reči. Plaćamo kreditnim karticama na kasama za samouslugu, i gotovo da nam i ne treba komunikacija sa prodavcima. Ah, da, osim kad treba da se na nešto požalimo…
Međutim, mnogo reči je utrošeno u propise Evropske unije o prodaji kupusa. U nastavku vam objašnjavamo detalje. No, krenimo redom, od nauke do politike.
Evo KOLIKO REČI imaju sledeće kategorije:
Pitagorina teorema: 24
Gospodinova molitva 66
Arhimedov zakon: 67
10 zapovesti: 179
Američka deklaracija nezavisnosti: 1300
Američki ustav sa svih 27 izmena i dopuna: 7818
PROPISI EU o PRODAJI KUPUSA: 26911
Kao što vidite, novi svetski poredak na neki način ima veze – sa kupusom. Nije do propisa Evropske unije, nego je do zeljaste biljke koja je važno povrće u ishrani.
Mislite o tome.
Hypetv.rs V.M.
GLEDAJTE IMANJE
Drugačiji format od ostalih, rijaliti Imanje donosi vam pravu seosku priču, bez ulepšavanja stvarnosti. Učesnici će morati da rade poljoprivredne, poslove, vode računa o domaćim životinjama. Neće moći da se izmotavaju. Vreme je da se vratimo porodičnim vrednostima, za koje se zalaže naša televizijska kuća.
SMS glasovi koji gledaoci budu slali, ići će u humanitarne svrhe.
“Hype produkcija kao društveno odgovorna kompanija će jednoj takvoj porodici pokloniti kuću. Želim da na ovaj način pozovem i ostale kolege da slede naš primer i da takiođe isprate humanitarnu akciju Hype televizije”, izjavio je ranije Saša Mirković, vlasnik i direktor HYPE produkcije.
Budite u toku. Sve VESTI IZ IMANJA ČITAJTE OVDE.
BONUS VIDEO