Četiri modela torbica padaju u zaborav, a sledeća 4 će biti apsolutni hit!
Torbica je neizostavan modni dodatak, nosiv uz svaki stajling i stil, a kada je reč o najmodernijima za proleće 2022. godine, na svoje će doći kako ljubitelji stilskog minimalizma, tako i ljubitelji maksimalizma.
Foto:Printscreen
I dok će modnom scenom vladati četiri modela torbica, druga četiri pašće u zaborav. Ako želite da trendi modnim dodacima naglasite svoj prolećni izgled ili pak da razbijete monotoniju, ovo su četiri modela na koje svakako isplati baciti oko, a tu su i četiri modela koje je ovog proleća ipak bolje ostaviti na dnu ormara.
Nose se pletene torbe, krznene čekaju zimu
Ono što su pahuljaste krznene torbe bile zimi, torbice s nežnim i ponekad vrlo razrađenim pletenicama modni su hit za proleće 2022. Bilo da se radi o makrameu, heklanim ili pletenim modelima u prirodnoj ili kakvoj jarkoj boji, ovi modeli torbica naći će se na ramenu svih zaljubljenica u modu.
Jarkoružičaste torbe su hit, klasični bež modeli su na pauzi
Dizajneri su se na revijama za proleće i leto 2022. godine složili: torbice u snažnoj i upečatljivoj ružičastoj boji neizbežan su modni dodatak sezone pred nama dok bež modeli, s druge strane, izgledaju gotovo staromodno. Bez obzira da li se radi o crossbody modelu ili popularnom baguette-u, glavna karakteristika je ta da boja torbice bude upečatljiva i snažna, a ne nežnoružičasta.
Torbe u minijaturnom formatu odredile su sve stajlinge poslednjih sezona, a moto je bio što sitnije, to bolje. Ali u 2022. vraćaju se veliki formati. Torbe u XXL dimenzijama praktične su i svakom svakodnevnom izgledu daju ležernu notu, bilo kao varijanta za kupovinu, bilo kao modeli za nošenje preko tela. U ove torbe zaista možete da spakujete sve što vam treba.
Hit su torbe jasno definisanih linija, aut su modeli s naborima
Modni influenseri se sve više odlučuju za torbice smanjenog i elegantnog dizajna, jasnih linija i izrađenih od čvršćih materijala. Ovi modeli deluju znatno otmenije od onih s naborima i volanima, a takođe su klasičniji i bezvremenski. Upravo se zbog toga znatno lakše kombinuju s poslovnim stajlinzima.
Izvor: HYPETV.RS/STIL