Ekonomska i sociološka istraživanja pokazuju da porodice širom sveta troše znatno više novca na ćerke nego na sinove.

Dok su troškovi za dečake uglavnom niži i stabilniji, ulaganja u devojčice konstantno rastu. Od odeće i lične nege, do obrazovanja, vannastavnih aktivnosti i raznih „sitnica” koje nameće tržište.
Marketing industrija ima ogroman uticaj: brendovi daleko više ciljaju devojčice i tinejdžerke, nudeći beskrajnu lepezu proizvoda iz oblasti mode i lepote. Rezultat? Znatno veći mesečni i godišnji izdaci.
U proseku, studije pokazuju da životni troškovi odgajanja ćerke mogu biti gotovo duplo veći u odnosu na sina. Posebno u zemljama gde i dalje postoje običaji poput raskošnih svadbi, miraza ili dodatnih ulaganja u obrazovanje.
Biologija određuje pol, ali kultura i ekonomija određuju troškove. A prema istraživanjima, ćerke, izgleda, zaista „koštaju više”.
Hypetv.rs/J.P.
BONUS VIDEO:
GLEDAJTE NAS!

Čitajte Hypetv.rs portal, najbrži portal u Srbiji i regionu sa najvećim rastućim rezultatima i ekskluzivnim vestima. Zapratite nas i na Instagramu, Facebook, Threads!