„OTRCANA PEDOFILKA!“ Javni obračun Mire Škorić i Cece eskalira: Estradni sukobi postaju novo lice domaće scene
Sukob Mire Škorić i Cece ponovo otvara pitanje javnih obračuna poznatih ličnosti

Javni sukob pevačica Mire Škorić i Svetlane Cece Ražnatović ponovo je dospeo u fokus domaće javnosti, kao još jedan primer sve češćih ličnih obračuna na estradi koji se prenose u medije i društvene mreže.
Iako su obe godinama bile, a i dalje su deo istog muzičkog kruga, odnosi su se vremenom zahladili, a međusobne prozivke sada se odvijaju pred očima čitave nacije.

Najnovija razmena oštrih poruka i komentara još jednom ukazuje na trend sve otvorenijih, direktnijih i medijski eksponiranih sukoba među javnim ličnostima. Takvi incidenti, umesto da ostanu u domenu privatnog, postaju deo šireg javnog prostora, dodatno podgrejavajući atmosferu podela, senzacionalizma i ličnih napada.
Pre više od šesnaest godina javnost je bila iznenađena nesuglasicama između muzičkih zvezda Mire Škorić i Cece Ražnatović.
Sada, nakon toliko vremena, istina polako izlazi na videlo.

Ceca, poznata i kao „srpska maćeha“, stekla je reputaciju osobe koja iza leđa „proda“ ljude koji su joj bliski, a potom ih javno marginalizuje i degradira.
U to vreme, ona je javno izjavila da je prekid komunikacije sa Škorićevom bio „neizbežan“ i tvrdila da „postoje razlozi za sve što se dogodi“.

Takođe je sugerisala da joj Mira navodno nije bila pravi prijatelj, što je dodatno izazvalo spekulacije u medijima.
Mira Škorić ne želi više da ćuti, te je nakon godina perfidnih insinuacija i niskih udaraca, odlučila da stavi tačku na sve Cecine laži i da javno iznese pravu istinu za Hype televiziju, razotkrivajući sve što je godinama bilo skrivano.
– Zna se, u principu, ko je kakav prijatelj. Radi se o zloj, otrcanoj pedofilki, i ako želi da ja baš otvorim usta, to će je mnogo zaboleti. Raspalo gumirano dupe koje je uradila, bolje da je to uradila kod vulkanizera. Vrlo dobro zna da ja sve znam. To je osoba koja sreću gradi na tuđim nesrećama. To je jasno svima, osim njenim pultronima. Ja sam jako kasno shvatila kakvu prljavu zmijurinu sam gajila u nedrima. I ona stara izreka: „Nemoj, pa se ne boj!“ Ona zna da ja sve znam – istakla je Mira ekskluzivno za Hype TV i dodala:

„TO JE OSOBA KOJA SREĆU GRADI NA TUĐIM NESREĆAMA“
– Moram da priznam da ovu izjavu koju ste mi poslali stvarno ne pratim. Ne pratim šta dotična, vrlo zla žena, izjavljuje, ne pratim njen lik i delo. Nekako je bolje da se uhvati za dalekovod nego za mene. Ona najbolje zna ko je koga oterao iz života. I Bogu hvala što je tako.
– Tako da možemo nastaviti u nastavcima, s tim što ona mora vrlo dobro da zna da ću ja imenovati ljude. Da ću pričati istinu, skroz, 100 % do kraja. Tako da, otprilike, ja se ne bih zajebavala sa sobom, i ona to vrlo dobro zna, pa neka izvoli – istakla je pevačica.

Analitičari ukazuju da ovakvi konflikti doprinose normalizaciji verbalnog nasilja, koje se potom preliva i na publiku, naročito na mlađe generacije koje ove ličnosti prate.
Umesto profesionalizma i odgovorne komunikacije, u prvi plan često izbija lični animozitet, što oblikuje percepciju javnog ponašanja kao borbe za prevlast i medijski prostor.
Slučaj Škorić–Ražnatović tako postaje još jedan primer trenda u kojem estradni sukobi prerastaju u javni spektakl, a ozbiljna pitanja o odgovornosti javnih ličnosti i njihovom uticaju na publiku ostaju u senci međusobnih optužbi.
PROČITAJTE I:
U novoj emisiji „(NE)dokazani“ bavićemo se:
– sve učestalijim javnim sukobima poznatih ličnosti i njihovim uticajem na društvo.
– eskalacijom konflikta između Mire Škorić i Cece kao primerom medijski pojačanih obračuna.
– načinom na koji senzacionalizam oblikuje percepciju publike.
– pitanjem gde je granica između javnog interesa i privatnih prepucavanja.
– posledicama koje ovakvi sadržaji ostavljaju na mlade i celokupnu medijsku kulturu.
ALI ĆETE GLEDATI I:
Rijaliti kao loš uticaj na omladinu
Rijaliti programi poslednjih godina postali su jedan od najdominantnijih televizijskih formata. Ali istovremeno i jedan od najproblematičnijih kada je reč o uticaju na mlade. Umesto zabave koja promoviše kreativnost, humor ili takmičarski duh, mnogi rijalitiji nude sadržaj zasnovan na svađama, ponižavanju, agresiji.
Mladi koji svakodnevno gledaju takve programe u periodu formiranja ličnosti usvajaju poruke koje se promovišu:
Da je psovka normalna komunikacija, da se sukobi rešavaju vikom, fizičkim obračunom ili manipulacijom. Da je konflikt način da se stekne pažnja i status, a da je poštovanje drugog čoveka slabost.
Kada je najglasnija i najagresivnija osoba u rijalitiju ujedno i najplaćenija
Promocija površnih vrednosti, brze i jeftine popularnosti, života bez rada i odgovornosti, posebno utiče na adolescente koji tek traže svoje mesto u svetu. Kada je najglasnija i najagresivnija osoba u rijalitiju ujedno i najplaćenija, mladima se šalje pogrešna poruka da se uspeh meri time koliko si spreman da pređeš granicu pristojnosti, a ne znanjem, radom i talentom.
Rijaliti nije samo „zabava“. Kada dominira medijskim prostorom i kada se nameće kao primer „normalnog života“, on postaje opasan model ponašanja. Naročito za one koji još uvek uče šta je dobro, a šta loše.
NE PROPUSTITE PREMIJERU:
NAJAVU EMISIJE (NE)DOKAZANI POGLEDAJTE U VIDEU ISPOD TEKSTA:
GLEDAJTE NAS!

Čitajte Hypetv.rs portal, najbrži portal u Srbiji i regionu sa najvećim rastućim rezultatima i ekskluzivnim vestima. Zapratite nas i na Instagramu, Facebook, Threads!