NOVI LOGO EVROVIZIJE RAZBESNEO PUBLIKU “Kao da se igralo dete” U trci za MODERNIZACIJOM izgubljena TRADICIJA
NOVI LOGO EVROVIZIJE RAZBESNEO PUBLIKU
Logo Evrovizije, kakav smo poznavali proteklu deceniju, bio je prepoznatljiv i emotivan. Srce u okviru naziva takmičenja simbolizovalo je ljubav, jedinstvo i različitost nacija koje svake godine zajedno slave muziku.
NOVI LOGO EVROVIZIJE
Upravo to srce postalo je zaštitni znak Evrovizije i mnogi ga smatraju najjačim simbolom njenog identiteta.
Novi dizajn – nova era ili promašaj?
EBU (Evropska radiodifuzna unija) je novi logo predstavila kao korak napred. Kao modernizovano, fleksibilnije i jednostavnije rešenje, prilagođeno digitalnim platformama i budućnosti takmičenja.

Međutim, publika nije reagovala blagonaklono. Odmah po objavi, mreže su preplavili negativni komentari.
„Kao da se igralo dete!“, „Izgleda generički, kao aplikacija, a ne Evrovizija“, „Nema duše, izgubilo se ono zbog čega smo je voleli.“, samo su neki od komentara razočaranih fanova.

U trci za modernizacijom izgubljena tradicija
Dok EBU tvrdi da novi logo otvara „novo poglavlje Evrovizije“ i osvežava njen vizuelni identitet, mnogi smatraju da je u trci za modernizacijom izgubljena tradicija.
Logo koji je nosilo emociju i simbolizovalo zajedništvo, sada je zamenjen minimalističkim formama.

Novi logo zvanično će stupiti na snagu tek od Evrovizije 2026. godine.
Nostalgija protiv modernizacije
Dok EBU brani svoj potez objašnjavajući da Evrovizija mora pratiti nove trendove, publika ističe da je u trci za modernim dizajnom izgubljena duša takmičenja.
Postavlja se pitanje da li će publika ikada prihvatiti novo lice Evrovizije? Ili će nostalgija za starim srcem zauvek pratiti ovo takmičenje.
Čitajte Hypetv.rs portal, najbrži portal u Srbiji i regionu sa najvećim rastućim rezultatima i ekskluzivnim vestima.
Zapratite nas i na Instagramu, Facebook, Threads!
Hypetv.rs/N.A/M.A.
GLEDAJTE NAS:
